Nazwa zamówienia |
Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 070299 (guma z linkami stalowymi lub wzmacniana tkaniną) |
Osoba prowadząca | Andrzej Baryła |
Numer postępowania | 1/ABAR/TU/2018 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2018-06-08 |
Data dodania | 2018-05-24 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Bestgum Polska Sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
24.05.2018 r.
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
"Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 070299( guma z linkami stalowymi lub wzmacniana tkaniną”
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Zamówienie będzie realizowanie przez 24 miesiące od daty podpisania umowy
6. Opis warunków udziału w postępowaniu, sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków oraz informacja o oświadczeniach i dokumentach w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Oświadczenia, dokumenty oraz warunki udziału w postepowaniu zawarto w Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia (SIWZ)
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
100 % cena
8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.
9. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składanie zamówień uzupełniających.
10. Możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych( możliwość złożenia oddzielnych ofert dla działu w Turowie i dla Rogowca wraz z Chabielicami) .
11. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13.Termin i miejsce składania ofert do postępowania
Termin składania ofert został określony do dnia: 08.06.2018 r.
14. Ofertę należy złożyć osobiście lub przy wykorzystaniu poczty tradycyjnej na adres:
BESTGUM POLSKA Sp. z o.o., ul. Św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
Znak postępowania: 1/ABAR/TU/2018
Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem z dopiskiem „DLA DZIAŁU HL”.
15. Termin związania ofertą
90 dni
16. Inne istotne informacje dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
---
17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone co nie mniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji po przeprowadzonej aukcji elektronicznej.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z oferty Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
20. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron, przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
22. SIWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)
Uwaga! w związku z wejściem w dniu 25.05.2018 r . ustawy o ochronie danych osobowych RODO , poniżej został dołączony dodatkowy załącznik nr.13 - Oświadczenie o zapoznanie się z Klauzulą informacyjną dotyczącą danych osobowy. Załącznik ten należy pobrać i dołączyć pospisany do oferty.
Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
Zał. 3 - Oświadczenie Wykonawcy posiadającego siedzibę poza terytorium RP.
Zał. 5 - Oświadczenie o akceptacji Projektu Umowy.
Zał. 6 - Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu przetargowym.
Zał. 7 - Oświadczenie o zachowaniu poufności.
Zał. 8 - Oświadczenie o akceptacji Regulaminu Przeprowadzenia Aukcji Elektronicznej PGE S.A.
Zał. 9 - Oświadczenie o akceptacji Procedury Zakupów Bestgum Polska Sp. z o.o.
Zał. 10 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych.
Zał. 11 - Oświadczenie o akceptacji Kodeksu Etyki GK PGE.
Zał. 13 - Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych.