Przetargi

Nazwa zamówienia

Dostawa płyt grzewczych do wulkanizacji gum o wymiarach 773x1850x50

Osoba prowadząca Andrzej Baryła
Numer postępowania 3/ABAR/PB/2018
Przetarg roztrzygnięty
Termin składania ofert 2018-07-20
Data dodania 2018-07-10

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

    Bestgum Polska Sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec

2. Data wystawienia ogłoszenia

   10.07.2018 r.

3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego

    Przetarg nieograniczony

4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego

   "Dostawa płyt grzewczych do wulkanizacji gumy o wymiarach 773x1850x50 ( ilość 6 sztuk )

5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego

    Przedmiot zamówienia ma być dostarczony wciągu 4 miesiący od dnia podpisania umowy.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu, sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków oraz informacja o oświadczeniach i dokumentach w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

    Oświadczenia, dokumenty oraz warunki udziału w postepowaniu zawarto w Specyfikacji Istotnych
    Warunków Zamówienia (SIWZ)

7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia

    100 % cena

8. Możliwość składania zamówień uzupełniających

    Zamawiający nie dopuszcza składanie zamówień uzupełniających.

9. Możliwość składania ofert częściowych

    Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

10. Możliwość składania ofert wariantowych

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

11. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy

    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

12.Termin i miejsce składania ofert do postępowania

    Termin składania ofert został określony do dnia: 20.07.2018 r.

13. Ofertę należy złożyć osobiście lub przy wykorzystaniu poczty tradycyjnej na adres:

 BESTGUM POLSKA Sp. z o.o., ul. Św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec

 Znak postępowania: 3/ABAR/PB/2018

Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem z dopiskiem „DLA DZIAŁU KL”.

14. Termin związania ofertą

    90 dni

15. Inne istotne informacje dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego

    ---

16. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny

17. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

 Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone co nie mniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji po przeprowadzonej aukcji elektronicznej.

Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z oferty Wykonawcy.

Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.

18. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.

19. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.

20. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron, przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.

21. SIWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej).

SIWZ

Zał. 1 - Opis  przedmiotu zamówienia.

Zał. 2 - Formularz ofertowy.

Zał. 3 - Oświadczenie Wykonawcy posiadającego siedzibę poza terytorium RP.

Zał. 4 - Projekt Umowy.

Zał. 5 - Oświadczenie o akceptacji Projektu Umowy.

Zał. 6 - Oświadczenie o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu przetargowym.

Zał. 7 - Oświadczenie o zachowaniu poufności.

Zał. 8 - Oświadczenie o akceptacji  Regulaminu Przeprowadzenia Aukcji Elektronicznej PGE S.A.

Zał. 9 - Oświadczenie o akceptacji Procedury Zakupów Bestgum Polska Sp. z o.o.

Zał. 10 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych.

Zał. 11 - Oświadczenie Oferenta o akceptacji Kodeksu Postępowań dla Partnerów Biznesowych Spółek GK PGE.

Zał. 12 - Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych.

 

Uwaga ! W związku z wpłynięciem pytań od  oferentów poniżej przedstawiemy ich treści i jednocześnie odpowiedzi:

 

1. Czy Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu składania Ofert o 5 dni roboczych (do 27.07.2018 r) - Odpowiedź - Termin składania ofert zostaje wydłużony z dnia 20.07.2018 r. do 27.07.2018 r.  

2. Czy Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy (i tym samym zmianę zapisu Umowy w §4) – do 5 miesięcy od dnia podpisania Umowy?  Odpowiedź- Zapis dotyczący terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia z:  4 miesiące od  dnia podpisania umowy zostaje zmieniony na konkretną datę tzn. do 14.12.2018 r. 

W związku z tą zmianą powyżej wymieniony zapis zostanie naniesiony w dwóch załącznikach : Zał. nr. 2 - Formularz ofertowy oraz Zał. nr. 4 - Projekt umowy . Proszę o pobranie aktualnych wersji zał. nr. 2 i 4 .

3. Czy dopuszczalne jest, by całkowita zewnętrzna wysokość płyt wynosiła ±10% od podanego wymiaru 50mm? Spowodowane jest to specyfiką konstrukcji płyt (chłodzenie wodą blachy grzejnej płyty) i wielkością stosowanych podzespołów. - Odpowiedź - Dopuszcza się wysokość płyty ±10% od podanego wymiaru 50mm.

4. Proszę o doprecyzowanie ilości dodatkowych gniazd  i wtyk w poz. 16 Specyfikacji parametrów technicznych – czy chodzi o łączną ilość sześciu kompletów, tj. po jednym zapasowym komplecie na jedną płytę? Odpowiedź - Informujemy że wymagane jest  6 kpl.  zapasu na jedną płytę ( łącznie 36 kpl na 6 szt płyt). 

5. Czy istnieje możliowość przesłania rysunku technicznego płyt bedących przedmiotem powyższego postępowania ? Odpowiedż - Informujęmy , iż nie posiadamy rysunku technicznego płyt grzewczych bedących przedmiotem powyższego postępowania. 

6. Czy Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania Przedmiotu Umowy (i tym samym zmianę zapisu Umowy w §4) do 28.12.2018 r.? Spowodowane jest to wydłużonym terminem oczekiwania na podzespoły niezbędne do produkcji. Odpowiedź- Zapis dotyczący terminu realizacji Przedmiotu Umowy z dnia 14.12.2018 r. zostaje zmieniony na 28.12.2018 r. Zmiana zostanie naniesiona w zał. nr.2 – Formularz Ofertowy oraz zał. nr 4 –Projekt Umowy. Proszę o pobraniem aktualnych załączników.

 

Uwaga ! – informujemy że w dniu 20.08.2018 r.  powyższe  postępowanie zostaje unieważnione bez podania przyczyny.