Przetargi

Nazwa zamówienia

Dostawa ładowarki teleskopowej

Osoba prowadząca Waldemar Wólkiewicz
Numer postępowania 13/WWOL/PB/2018
Przetarg roztrzygnięty
Termin składania ofert 2018-08-31
Data dodania 2018-08-22

1. Nazwa i adres Zamawiającego

    Bestgum Polska Sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec

2. Data wystawienia ogłoszenia

    22.08.2018r.

3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego

    Przetarg nieograniczony

4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego

    „Dostawa ładowarki teleskopowej”

5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego

    Do dnia 28.12.2018r.

6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
    warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego

    Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia

    100% cena

8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
    spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.

    Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
    zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.

9. Możliwość składania zamówień uzupełniających

    Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających

10. Możliwość składania ofert częściowych

      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

11. Możliwość składania ofert wariantowych

      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy

      Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

13. Termin i miejsce składania ofert

      Termin składania ofert został określony do dnia 31.08.2018r. do godz.15:00

14. Oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:

      BESTGUM POLSKA sp. z o.o.; ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec

      powołując się na znak postępowania:  13/WWOL/PB/2018 – „Dostawa ładowarki teleskopowej”

      Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem

15. Termin związania ofertą

       90 dni

16. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego

      W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.

17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny

18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
      aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

      Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
      przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone  
      co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.

      Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po
      przeprowadzonej aukcji elektronicznej.

      Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
      Wykonawcy.

      Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
      przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.

19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i
      poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.

20. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
      wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.

21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
      zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
      trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
      przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
      udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
      przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
      odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
      PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
      przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
      podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.

22. SIWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)

UWAGA Informacja z dnia 07.09.2018r.!

Zamawiający informuje, że w dniu 07.09.2018r. zostaje unieważnione bez podawania przyczyny postępowanie przetargowe 13/WWOL/PB/2018 - Dostawa ładowarki teleskopowej.

 

UWAGA Informacja z dnia 29.08.2018r. !

Zamawiajacy udziela odpowiedzi na pytania Oferenta z dnia 28.08.2018r.

Pytania:

1. Czy Zamawiający zaakceptuje maszynę z układem hamulcowym ze wspomaganiem działającym na przednie koła?

2  Czy Zamawiający zaakceptuje homologowany zaczep z tyłu maszyny do przyczep z wyjściem elektrycznym, bez wyjść pneumatycznych?

3. Czy Zamawiający zaakceptuje czas naprawy 14 dni od momentu zgłoszenia?

4. Czy Zamawiający odstąpi od naliczania kary za nieterminową naprawę w momencie ustalenia dłuższego niż 7 dni czasu na naprawę o którym mowa w  § 11, ust 3?

5. Czy Zamawiający odstąpi od naliczenia kary za nieterminową naprawę w momencie podstawienia nieodpłatnie maszyny zastępczej 15 dnia trwania naprawy o której mowa w  § 11 ust.8 ? 

Odpowiedź:

Ad.1. Zamawiający wymaga zgodnie z zapisami SIWZ aby układ hamulcowy wyposażony był we
          wspomaganie na tylnie i przednie koła, z hamulcem postojowym.

Ad.2. Zamawiający nie akceptuje zamontowania tylko wyjścia elektrycznego, wymaga zgodnie z
          zapisami SIWZ wyjście elektryczne oraz dwa wyjścia pneumatyczne.

Ad.3. Zamawiający nie akceptuje 14 dni czasu naprawy od momentu zgłoszenia.

Ad.4. Zamawiający zgodnie z §11 ust.3 umowy, po obustronnym ustaleniu i zaakceptowaniu
          dłuższego niż 7 dni terminu naprawy nie będzie naliczał kary. Kara będzie naliczana po
          przekroczeniu uzgodnionego i zaakceptowanego obustronnie terminu naprawy.

Ad.5. Zamawiający zgodnie z zapisami §10 ust. 1.4 ma prawo naliczyć karę za nieterminowe
          wykonanie naprawy bez względu na udostępnienie przez Oferenta maszyny zastępczej.

 

UWAGA Informacja z dnia 27.08.2018r. !

Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania Oferenta z dnia 27.08.2018r.

Pytania:

1. Czy Zamawiający może zrezygnować z zapisu "kosz dla pracowników"?

2. Czy Zamawiajacy wymaga zamontowania samego modułu GPS czy modułu GPS razem z abonamentem?

Odpowiedź:

Ad.1. Komisja Przetargowa poprawiła omyłkę pisarską w opisie przedmiotu zamówienia
         stwierdzając, że ładowarka teleskopowa winna posiadać szybkozłącze mechaniczne lub
         hydrauliczne, umożliwiające uzbrojenie maszyny w osprzęt dodatkowy taki jak np.: widły,
         zamiatarka itp..

Ad.2. Zamawiający wymaga zamontowania w ładowarce teleskopowej tylko samego modułu GPS

 

Załączniki:

SIWZ

zał. nr 1

zał. nr 2

zał. nr 3

zał. nr 4

zał. nr 5

zał. nr 6

zał. nr 7

zał. nr 8

zał. nr 9

zał. nr 10

zał. nr 11

zał. nr 12

zał. nr 13

zał. nr 14