Nazwa zamówienia |
Dzierżawa myjek z zamkniętym obiegiem |
Osoba prowadząca | Beata Gosławska |
Numer postępowania | 02/BGOS/PE/2019 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2019-05-23 |
Data dodania | 2019-05-14 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Bestgum Polska Sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
14.05.2019 r.
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
Dzierżawa myjek z zamkniętym obiegiem
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Termin realizacji: 36 miesięcy od daty podpisania umowy
6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego
Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
100 % cena
8. Opis warunków udziału w postępowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu zakupowym.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.
9. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających.
10. Możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
11. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13.Termin i miejsce składania ofert do postępowania
Termin składania ofert został określony do dnia: 23.05.2019 r.
14. Ofertę należy złożyć na adres:
BESTGUM POLSKA Sp. z o.o., ul. Św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
Nr postępowania 02/BGOS/PE/2019 – dzierżawa myjek z zamkniętym obiegiem
Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem z dopiskiem „DLA DZIAŁU KL”.
15. Termin związania ofertą
90 dni
16. Inne istotne informacje dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.
17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie
aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone co nie mniej 2 oferty nie
podlegające odrzuceniu.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z oferty Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania przyczyny
i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i
poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
20. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
UWAGA INFORMACJA Z DNIA 20.05.2019 R
Zamawiający udziela odpowiedzi do zapytań Oferenta z dnia 16.05.2019 r.
Pytania :
1. - Czy myjka pierwsza o wym. min. 700 x 400 mm może być bez pokrywy? - Jaka ilość płynu na jeden serwis- 60 l.?
2. Czy myjka druga ( 1200 x 700 mm ) może mieć wymiar 1160 x 670 mm?
Czy może być bez pokrywy?
Jaka ilość płynu na jeden serwis – 200 l ?
3. Czy myjka trzecia ( 2000 x 1000 mm ) może mieć wymiar roboczy 2000 x 670 mm, całkowity
2050 x 1000 mm ?
Czy może być bez pokrywy?
Jaka ilość płynu na jeden serwis- 120 l. ?
Odpowiedzi:
Ad. 1 Myjka musi posiadać pokrywę a ilość płynu powinna wynosić około 60 litrów +/-10%
Ad. 2 Myjka musi zachować przynajmniej minimalne wymiary podane w opisie zamówienia; musi posiadać pokrywę; ilość płynu 80l +/-10%
Ad. 3 Myjka musi mieć wymiar roboczy przynajmniej 1900x960mm; myjka może być bez pokrywy; ilość płynu 120L.
UWAGA INFORMACJA Z DNIA 20.05.2019 R.
Zamawiający udziela odpowiedzi do zapytań Oferenta z dnia 17.05.2019 r
Pytania:
1. Pierwsza myjka
a) Czy zamawiający dopuszcza wymiary wanny myjącej 780x575?
2. Druga myjka
a) Czy zamawiający dopuszcza wymiary wanny myjącej 1175x775?
3. Trzecia myjnia x 2
a)Czy zamawiający dopuszcza wymiary wanny myjącej 2000x500?
b)Czy zamawiający dopuszcza ten rodzaj myjni bez pokrywy?
Odpowiedzi:
Ad. 1 Dopuszczam wymiary 780x575 mm
Ad. 2 Dopuszczam wymiary 1175x775 mm
Ad. 3 Myjka musi mieć wymiar roboczy przynajmniej 1900x960mm; dopuszcza się myjkę bez
pokrywy
Załączniki: