Przetargi

Nazwa zamówienia

Bieżące remonty oraz eksploatacja wykonywanych w ramach rekultywacji urządzeń hydrotechnicznych oraz odbiorników zewnętrznych – materiały

Osoba prowadząca Paulina Karasińska-Gorzelak
Numer postępowania 4/PGOR/SB/4/2014
Przetarg roztrzygnięty
Termin składania ofert 2014-05-06
Data dodania 2014-04-29

Rogowiec , dn. 29.04.2014r

 

Ogłoszenie o zamówieniu niepublicznym

 

  1. Nazwę i adres Zamawiającego

Bestgum Polska Sp. z o.o. , ul. Św. Barbary 3 , 97-427 Rogowiec

  1. Data wystawienia ogłoszenia

29.04.2014r.

  1. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego

Przetarg ograniczony

  1. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego

 

,,Bieżące remonty oraz eksploatacja wykonywanych w ramach rekultywacji urządzeń hydrotechnicznych oraz odbiorników zewnętrznych – materiały

 

płyty żelbetowe 3x2x02 - j.m szt..

płyty żelbetowe 2x1,5x0,15- j.m szt.

płyta 100x75x12 - j.m szt

koryto H=0,65 L=1,0 m j.m szt.

geowłóknina szer 4 i szer 5 m j.m m2

kruszywo grube 4-31 mm j.m tona

kamień hydrotechniczny 150-250mm j.m tona

kruszywo o ciągłym uziarnieniu 0-31,5 mm j.m tona

kruszywo o ciągłym uziarnieniu 0-63 mm j.m tona

kruszywo grube 31,5-63 mm j.m tona

kruszywo drobne 0-5 mm j.m tona

rura stalowa Ø500mm j.m mb

ceownik 100 j.m kg

grodzice GU8N L=4m j.m mb

formak j.m tona

wykonanie ścianki szczelnej z proili Larsena o wym 55mx4m j.m m2

materace 5x2x0,30 j.m szt.

zszywki j.m. Paczka

materac 5x2x0,20 j.m szt.

kosz PCV 3X1X1 j.m. Szt

kosz PCV 3X1X0,5 j.m szt.

kosz PCV 2X1X0,5 j.m szt

kosz PCV 4X1X1 j.m. Szt

kosz PCV 2x1x1 j.m szt.

kosz PCV 4X1X0,5 j.m szt.

beton C8/10 j.m m3

beton C12/15 j.m m3

beton C16/20 j.m m3

beton C20/25 j.m m3

beton C25/30 j.m m3

pospółka

 

  1. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego

30.11.2016r.

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków :

         6.1. Dokument w postaci referencji od 3 firm potwierdzający wykonanie prac o podobnym charakterze, 

 

     7. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie trzeba dostarczyć w celu potwierdzenia

         spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego:

    7.1 Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu

         przetargowym według Załącznika nr 1,

    7.2 Oświadczenie oferenta o zachowaniu poufności według Załącznika nr 2

     8. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia

100% cena

     9. Składanie zamówień uzupełniających;

       Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających

    10. Możliwość składania ofert częściowych

       Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.

    11. Możliwość składania ofert wariantowych

      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

    12. Wymagania dotyczące Wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy

     Zamawiający nie wymaga

    13. Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w wraz z ofertą wstępną - Termin składania: do dnia 06.05.2014r. godz. 14:00

Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć
na e-mail :
paulina.karasinska-gorzelak@bestgum.pl w tytule podać :
Znak postępowania:4/PGOR/SB/4/2014
Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem.

    14. Termin związania ofertą:

90 dni

    15. Inne istotne informacje dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia

     niepublicznego

    - Zawarcie umowy na okres 3 lat
   
- Dostawy będą dostarczane wyłącznie w dni robocze w godz. 6-14 w miejsce wskazanego
      przez Odbiorcę tj. na adres siedziby Odbiorcy – 97-427  Rogowiec
      ul. Św. Barbary 3 oddział w Turowie ( wszystkie materiały i usługi będę
      dostarczone/ świadczone na terenie KWB Turów w Bogatyni )

    16. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

    17. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

         negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na

         której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

       Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty

       przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej, jeżeli zostaną złożone co najmniej 2

       oferty nie podlegające odrzuceniu lub negocjacje handlowe. Parametrem licytowanym

       w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert Wykonawcy.

 

 


ZAŁĄCZNIKI

załącznik 1: POBIERZ PLIK
załącznik 2: POBIERZ PLIK
 

UWAGI


Sprawę prowadzi:

Dział: Logistyki i Handlu Paulina Karasińska-Gorzelak
Poczta: paulina.karasinska-gorzelak@bestgum.pl