Nazwa zamówienia |
Wdrożenie elektronicznego systemu ewidencji srodków strzałowych |
Osoba prowadząca | Ewelina Grzelak |
Numer postępowania | 6/EGRZ/IB/2015 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2015-03-27 |
Data dodania | 2015-03-24 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Bestgum Polska Sp. z o.o. , ul. Św. Barbary 3 , 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
24.03.2015r.
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg ograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
,,Wdrożenie elektronicznego systemu ewidencji środków strzałowych”
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Do dnia 24.04.2015r
6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie trzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego:
7.1 Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu
przetargowym według Załącznika nr 1,
7.2 Oświadczenie oferenta o zachowaniu poufności według Załącznika nr 2
7. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia :
100 % cena
8. Składanie zamówień uzupełniających;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania zamówień uzupełniających
9. Możliwość składania ofert częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Wymagania dotyczące Wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
12. Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu -
Termin składania: do dnia 27.03.2015r godz. 10:00
13. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć na e-mail : ewelina.grzelak@bestgum.pl,
w tytule prosimy podać: Znak postępowania: 6/EGRZ/IB/2015
Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem.
14. Termin związania ofertą:
90 dni
15. Inne istotne informacje dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia
niepublicznego
-
16. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
17. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na
której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
18. Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty
przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych
w przypadku gdy zostaną złożone co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji lub negocjacji handlowych i wybrać ofertę najkorzystniejszą
ZAŁĄCZNIKI
załącznik 1: POBIERZ PLIK
załącznik 2: POBIERZ PLIK
Sprawę prowadzi:
Dział: Logistyki i Handlu
Ewelina Grzelak
Poczta: ewelina.grzelak@bestgum.pl