Nazwa zamówienia |
Dostawa i uruchomienie systemu kontroli dostępu, rejestracji ruchu pojazdów i rejestracji czasu pracy |
Osoba prowadząca | Waldemar Wólkiewicz |
Numer postępowania | 09/WWOL/DR/2015 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2015-09-03 |
Data dodania | 2015-08-31 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Bestgum Polska Sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
31.08.2015r
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg ograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
"Dostawa i uruchomienie systemu kontroli dostępu, rejestracji ruchu pojazdów i rejestracji czasu pracy"
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Do dnia 17.10.2015
6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego
6.1. Oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków uczestnictwa w postepowaniu przetargowym wg. załącznika nr 1
6.2. Oświadczenie Oferenta o zachowaniu poufności wg. załącznika nr 2
6.3. Wniosek Oferenta o dopuszczenie do udziału w postepowaniu wg. załącznika nr 3
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
100% cena
8. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających.
9. Możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
10. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
11. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
12.Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu
Termin składania wniosków został określony do dnia 03.09.2015r do godz.13:00
13. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu należy złożyć na e-mail:
waldemar.wolkiewicz@bestgum.pl , w tytule powołując się na znak postępowania 09/WWOL/DR/2015 "Dostawa i uruchomienie systemu kontroli dostępu, rejestracji ruchu pojazdów i rejestracji czasu pracy"
Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem.
14. Termin związania ofertą
90 dni
15. Inne istotne informacje dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
---
16. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postepowania na każdym etapie bez podania przyczyny
17. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone co nie mniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z oferty Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
Uwaga!
Informujemy, że zostaje przedłużony do dnia 23.09.2015r do godz.14:00 termin składania ofert.
Załączniki: