Nazwa zamówienia |
Usługa wynajmu żurawia samojezdnego szosowo-terenowego Q18 T o mocy min. 170 kW |
Osoba prowadząca | Agnieszka Grochowiec |
Numer postępowania | 63/AGRO/PW/2024 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2024-07-31 |
Data dodania | 2024-07-24 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
BESTGUM POLSKA sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
24.07.2024r.
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
„Usługa wynajmu żurawia samojezdnego szosowo-terenowego q18 t o mocy min. 170 kW – postępowanie nr: 63/AGRO/PW/2024
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PRZEDSTAWIONY W ZAŁ. NR 1 DO SWZ
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Termin rozpoczęcia realizacji umowy od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji umowy do 28.02.2025r.
6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego
Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
100% cena
8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.
9. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających.
10. Możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
11. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. Termin i miejsce składania ofert
Termin przesłania ofert został określony do dnia 31.07.2024r. DO GODZINY 11:00
13.1 Ofertę zaszyfrowaną programem 7-ZIP wraz z wymaganymi załącznikami należy przesłać droga
elektroniczną na adres email: przetargi@bestgum.pl
13.2. Zamawiający prosi o przesłanie hasła do zaszyfrowanej oferty w dniu 31.07.2024r.
w godzinach 11:00-11:30. Hasło należy przesłać na adres: agnieszka.grochowiec@bestgum.pl
14. Termin związania ofertą
90 dni
15. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.
16. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
17. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone
co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po
przeprowadzonej aukcji elektronicznej.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
18. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i
poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
19. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
20. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
21. Zamawiający wymaga wniesienia Wadium w wysokości 7 000,00 zł/netto
Wpłaty Wadium należy dokonać w terminie do 31.07.2024r do godz. 11.00 na rachunek
34 1440 1257 0000 0000 1035 3904
22. Wadium wniesione w formie pieniężnej przechowywane jest na rachunku bankowym.
23. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcom, z zastrzeżeniem pkt. 25 niezwłocznie po
unieważnieniu Postępowania zakupowego albo wyborze oferty, z wyjątkiem wadium
Wykonawcy, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium Wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca niezwłocznie po
zawarciu Umowy zakupowej.
24. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone Wykonawcy na ten sam rachunek bankowy,
z którego dokonano wpłaty wadium, chyba, że Wykonawca wskaże inny rachunek bankowy
wraz z uzasadnieniem.
25. Zamawiający, w Postępowaniu zakupowym zwraca wadium Wykonawcy w sytuacji, gdy
Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania Ofert lub nie złożył oferty
natomiast wniósł wadium, Wykonawca został wykluczony, bądź oferta została odrzucona, bądź
Oferta została złożona po terminie.
26. Zamawiający może zatrzymać wadium w sytuacji, gdy Wykonawca uchyla się od zawarcia
Umowy zakupowej, uchyla się od potwierdzenia Oferty złożonej w aukcji elektronicznej, uchyla
się od potwierdzenia wynegocjowanych warunków podczas negocjacji handlowych.
27. SWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)
Załączniki :
Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Zał. 3 - Oświadczenie o zachowaniu poufności
Zał. 4 - Oświadczenie o akceptacji Regulaminu Aukcji Elektronicznej
Zał. 6 - Oświadczenie o zapoznani się z Klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych.
Zał. 8 - Oświadczenie o posiadaniu OC i NNW lub OC działalności Firmy
Zał. 10 - Oświadczenie o posiadaniu przez pracowników Wykonawcy aktualnych badań lekarskich
Zał. 11 - Projekt Umowy
Zał. 12 - Oświadczenie o akceptacji treści Umowy
Zał. 13 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych
Zał. 14 - Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu