Nazwa zamówienia |
Dostawa rękawic roboczych i ochronnych |
Osoba prowadząca | Waldemar Wólkiewicz |
Numer postępowania | 19/WWOL/DB/2016 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2017-02-16 |
Data dodania | 2017-02-06 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Bestgum Polska Sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
06.02.2017r.
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
"Dostawa rękawic roboczych i ochronnych"
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Do 31.12.2018r.
6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego
Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
100% cena
8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.
9. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających
10. Możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
11. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. Termin i miejsce składania ofert
Termin składania ofert został określony do dnia 16.02.2017r. do godz.13:00
14. Oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
BESTGUM POLSKA sp. z o.o.; ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
powołując się na znak postępowania: 19/WWOL/DB/2016 "Dostawa rękawic roboczych i ochronnych"
Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem
15. Termin związania ofertą
90 dni
16. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.
17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone
co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i
poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
20. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
wymaganej zgody organów Spółki Zamawiającego oraz uzyskanie zgód korporacyjnych, jeżeli taka
zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
22. SIWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)
UWAGA Informacja!
W dniu 07.02.2017r. Zamawiający informuje, że nastąpiło poprawienie omyłki pisarskiej w załączniku nr 2 - Formularz ofertowy (została określona jednostka miary).
UWAGA Informacja!
W dniu 08.02.2017r. Oferent zadał pytanie:
"Witam
Mam pytanie odnośnie przetargu na dostawę rękawic roboczych i ochronnych.
Czy jeśli nie posiadamy w firmie odpisów na PFRON to czy możemy brać udział w przetragu?
Czy nasza oferta będzie tak samo brana pod uwagę jak te które posiadają PFRON?"
Odpowiedż w dniu 08.02.2017r:
- Firma, która nie posiada odpisu na PFRON ma pełne prawo wzięcia udziału w postępowaniu.
- Oferta firmy nie posiadającej odpisu na PFRON będzie również brana pod uwagę.
UWAGA Informacja!
W dniu 08.02.2017r. Oferent zadał pytanie:
"Witam serdecznie,
Zwracam się z prośba o udzielenie odpowiedzi na pytanie dotyczące projektu umowy do postępowania na dostawę rękawic roboczych i ochronnych nr 19/WWOL/DB/2016.
Dotyczy umowy §10 ust. 1.3 prosimy o zmianę zapisów umowy z „w przypadku niedotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn nielezących po stronie Zamawiającego, Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę karami umownymi, w wysokości po 0,2% wartości netto wynagrodzenia wskazanego w § 3 ust. 1 za pierwszy i kolejne rozpoczęte dni, a począwszy od piątego dnia opóźnienia w wysokości po 0,5% wartości netto wynagrodzenia, wskazanego w § 3 ust. 1, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.”
na zapis
„w przypadku niedotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn nielezących po stronie Zamawiającego, Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę karami umownymi, w wysokości po 0,2% wartości netto zamówienia cząstkowego za pierwszy i kolejne rozpoczęte dni, a począwszy od piątego dnia opóźnienia w wysokości po 0,5% wartości netto zamówienia cząstkowego, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia.” Z góry dziękuje za odpowiedź"
Odpowiedź w dniu 09.02.2017r.
Zamawiający nie wyraża zgody na dokonywanie zmian w projekcie Umowy.
UWAGA Informacja!
W dniu 10.02.2017r. Oferent zadała pytanie:
"Witam,
Proszę o informacje do prowadzonego postępowania przetargowego nr 19/WWOL/DB/2016 " Dostawa rękawic roboczych i ochronnych"
Czy dopuszczacie Państwo przedłożenie referencji potwierdzających zrealizowanie 3 dostaw do innych podmiotów gospodarczych nie związanych z przemysłem górniczym?"
Odpowiedź w dniu 10.02.2017r.:
Zamawiający informuje o zmianie treści zapisu w SIWZ pkt.9.1.4. dotyczącącego przedłożenia referencji. Zamawiający dopuszcza przedłożenie referencji ze zrealizowanych dostaw do podmiotów gospodarczych nie związanych z przemysłem górniczym.
UWAGA Informacja!
W dniu 10.02.2017r. Oferent zadał pytanie:
"Szanowni Państwo,
niniejszym składamy zapytania do ww. postępowania:
Bardzo proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszych zapytań!"
Odpowiedź w dniu 13.02.2017r.:
Ad.1. Zamawiający nie wymaga już referencji tylko z dostaw do przemysłu górniczego (informacja zamieszczona na stronie internetowej Bestgum Polska sp. z o.o. w dniu 10.02.2017r).
Ad.2. Zamawiający uzna takie referencje.
Ad.3. Zamawiający uzna takie referencje.
Ad.4. Zamawiający uzna deklarację zgodności podpisaną przez Importera z numerem oryginalnego certyfikatu.”
Załączniki: