Nazwa zamówienia |
Dostawa odzieży roboczej, obuwia, środków ochrony osobistej oraz środków czystości |
Osoba prowadząca | Waldemar Wólkiewicz |
Numer postępowania | 01/WWOL/KL/2017 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2017-03-10 |
Data dodania | 2017-02-24 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Bestgum Polska Sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
24.02.2017r.
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
"Dostawa odzieży, obuwia, środków ochrony osobistej oraz środków czystości"
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Do 31.12.2018r.
6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego
Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
100% cena
8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.
9. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających
10. Możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
częściowych w ramach jednej części.
11. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. Termin i miejsce składania ofert
Termin składania ofert został określony do dnia 10.03.2017r. do godz.14:00
14. Oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
BESTGUM POLSKA sp. z o.o.; ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
powołując się na znak postępowania: 01/WWOL/KL/2017 – „Dostawa odzieży, obuwia, środków ochrony
osobistej oraz środków czystości.”
Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem
15. Termin związania ofertą
90 dni
16. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.
17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone
co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i
poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
20. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
wymaganej zgody organów Spółki Zamawiającego oraz uzyskanie zgód korporacyjnych, jeżeli taka
zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
22. SIWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)
UWAGA Informacja!
W dniu 28.02.2017r. Oferenci zadali następujące pytania do powyższego postępowania:
Pytanie 1:
"Zamawiajacy w Części I poz.4 (ubranie robocze do pasa/z zabezpieczeniem na udach przed przecięciem) i poz.5 (ubranie robocze spodnie ogrodniczki na udach chroniących przed przecięciem) wymaga ubrań ochronnych częściowo wykonanych z materiału antyprzecięciowego, które wchodzą w grupę ubrań specjalistycznych co wymaga odpowiedniego cyklu produkcyjnego i koliduje ze złożeniem korzystnej oferty na pozostały asortyment w danej części.
Czy Zamawiający ze względu na specyfikę ochron wyrazi zgodę na utworzenie z poz.4 i poz.5 w Części I nową grupę asortymentową co umożliwi większą konkurencyjność w danej grupie i złożenie korzystnej oferty dla Państwa firmy?"
Pytanie 2:
„W pozycji 2, załącznik 15 - opis przedmiotu zamówienia - buty do kolan górnicze - antyelektrostatyczne całogumowe - Zamawiający wymaga zgodności z normą: PN-EN ISO 20347:2012 OB A SRC lub EN ISO 20345:2011 S4 CI SRC. Normy te dotyczą różnego rodzaju przeznaczenia obuwia. Prosimy o sprecyzowanie wymagań. Czy obuwie ma być wykonane z gumy i posiadać podnosek z twardej gumy, czy spełniać wymagania dla obuwia klasy S4?
W pozycji 6, załącznik 15 - opis przedmiotu zamówienia - klapki łazienne - Czy Zamawiający dopuszcza klapki w kolorze granatowym?
W pozycji nr 4 i 5 w opisie przedmiotu zamówienia - spodnie do pasa z zabezpieczeniem na udach chroniącym przed przecięciem oraz spodnie ogrodniczki z zabezpieczeniem na udach chroniącym przed przecięciem Zamawiający wymaga jedynie deklaracji zgodności jednocześnie wskazując, że materiał antyprzecięciowy powinien wytrzymywać siłę nacisku na przedmioty przecinające co najmniej 19 N. W przypadku zabezpieczenia przed przecięciem o sile nacisku co najmniej 19 N należy wymagać badań w akredytowanym laboratorium, a nawet certyfikatu potwierdzającego zabezpieczenia przed przecięciem o sile nacisku co najmniej 19 N na wyrobie gotowym. Wnosimy, aby Zamawiający wymagał badań w akredytowanym laboratorium zabezpieczenia przed przecięciem działającym z siłą co najmniej 19 N lub certyfikatu potwierdzającego ww. wymaganie dla wyrobu gotowego.”
Odpowiedzi w dniu 01.03.2017r.:
odp.1: Nie wyrażamy zgody na dokonanie zmian w opisie przedmiotu zamówienia
odp.2:
Ad.1 Zamawiający wyraźnie określił w opisie przedmiotu zamówienia w zał. nr 15 poz.2 parametry obuwia.
Ad.2 Zamawiający dopuszcza również w zał. 15 poz.6 kolor niebieski klapek.
Ad.3 Zamawiający wyraźnie określił w opisie przedmiotu zamówienia w zał. nr 1 poz.4 i poz.5 parametry odzieży oraz wymagane dokumenty.
UWAGA Informacja!
W dniu 01 i 02.03.2017r. Oferent zadał następujące pytania do powyższego postępowania:
Pytanie 1:
Witam,
Mam pytanie odnośnie wyglądu odzieży. Czy jest dostępny wzór i dokładny opis ubrań jakie Państwo preferują?
Pytanie 2:
Witam,
Zwracam się z zapytaniem czy przy składaniu oferty mamy dołączyć wzory uszytej przez nas odzieży?
Odpowiedzi w dniu 02.03.2017r.:
Odp.1 Zamawiający nie przedkłada wzoru odzieży, dokładny opis został zamieszczony w załącznikach nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Odp.2 Zamawiający na etapie składania ofert nie wymaga dołączania wzorów produktów.
UWAGA Informacja!
Zamawaiający w dniu 03.03.2017r. informuje, że następuje doprecyzowanie opisu przedmiotu zamówienia w części. II i IV.
część.II i IV - poz.1 - bluza + spodnie ogrodniczki
część.II i IV - poz.2 - kurtka + spodnie ogrodniczki
UWAGA Informacja!
Zamawiający w dniu 08.03.2017r. informuje, że zostaje wydłużony termin składania ofert. Oferty należy złożyć do dnia 15.03.2017r. do godz.12:00
Załączniki: