Nazwa zamówienia |
Dostawa zapalników nieelektrycznych, konektorów powierzchniowych oraz rurki detonującej |
Osoba prowadząca | Waldemar Wólkiewicz |
Numer postępowania | 18/WWOL/PS/2020 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2020-12-18 |
Data dodania | 2020-12-04 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
BESTGUM POLSKA sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
04.12.2020r.
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
„Dostawa zapalników nieelektrycznych, konektorów powierzchniowych oraz rurki detonującej”
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Od dnia podpisania umowy do 31.12.2021r.
6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego
Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
100% cena
8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.
9. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających.
10. Możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
11. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. Termin i miejsce składania ofert
Termin składania ofert został określony do dnia 18.12.2020r. do godz.13:30
14. Oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
BESTGUM POLSKA sp. z o.o.; ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
powołując się na znak postępowania: nr 18/WWOL/PS/2020 - „Dostawa zapalników nieelektrycznych,
konektorów powierzchniowych oraz rurki detonującej”
Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem
15. Termin związania ofertą
90 dni
16. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.
17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone
co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po
przeprowadzonej aukcji elektronicznej.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i
poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
20. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
22. SIWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)
UWAG!
Informacja z dnia 18.12.2020r.
Zamawiający informuje, że dokonał zmian w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ.
Jednocześnie zostaje wydłużony termin składania ofert do dnia 21.12.2020r. do godz.1300
UWAGA!
Informacja z dnia 11.12.2020r.
Zamawiajacy udziela odpowiedzi do zapytania Oferenta z dnia 08.12.2020r.
Pytania:
Proszę uprzejmie o odpowiedzi na poniższe wątpliwości:
Odpowiedzi:
Ad.1. Zakup środków strzałowych będzie realizowany na podstawie posiadanej przez naszą Spółkę koncesji.
Ad.2. Podstawą do wykonania transportu środków strzałowych będzie plan ochrony oraz zgłoszenie do komendy policji o planowanym transporcie. Zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia, zgłoszenia dokonuje
kierownik komórki organizacyjnej, z której rozpoczyna się transport najpóźniej 3 dni przed planowaną datą transportu. Dlatego też do tego czasu będziemy podawać dane niezbędne do dokonania zgłoszenia.
Ad.3. Co do uwag dotyczących słów ”dostawa” – „zakup”. W naszej spółce dopuszczalne są 3 rodzaje umów: dostawy, usługi, roboty budowlane. Przedmiotem postępowania jest dostawa.
Ad.4. Uwaga dot. pkt 4. OPZ – wykonawca powinien zapewnić spełnienie wszystkich wymagań Umowy ADR. Oczywiście większość tych wymagań będzie dotyczyła dostarczanych produktów.
Ad.5. Uwaga do pkt 9. OPZ – Zamysłem tego wymogu było to, aby w przypadku stwierdzenia wady zapalników, np. w czasie wykonywania robót strzałowych, można było je zareklamować. Niestety zawsze może
zdarzyć się sytuacja wykonania wadliwego produktu przez producenta. Co do ewentualnego uzupełnienia ilościowego – kierowca, który odbiera zamówione produkty sprawdza etykiety na opakowaniach w celu
weryfikacji ilości. Natomiast tutaj również może się zdarzyć, że np. na etapie produkcji nie zostały spakowane produkty, które pierwotnie miały się znaleźć w kartonie (nawet już po skanowaniu).
Ad.6. Umowa – par. 8 ust. 7 – wcześniej w umowie jest wspomniane, iż dostawca jest zobowiązany do wystawienia również dokumentu przewozowego, Zamawiający odstępuje od tego wymogu. Podstawą do
wystawienia faktury będzie tylko dokument WZ / awizo.
Ad.7. Zamawiajacy informuje, że dokonał poprawy omyłek pisarskich w projekcie umowy - zał. nr 5 do SIWZ.
Załączniki:
Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Zał. 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu
Zał. 4 - Oświadczenie o zachowaniu poufności
Zał. 6 - Oświadczenie o akceptacji treści Umowy
Zał. 7 - Oświadczenie Oferenta o akceptacji Procedury Zakupów BESTGUM POLSKA sp. z o.o.
Zał. 8 - Oświadczenie Oferenta mającego siedzibę poza granicami RP
Zał. 9 - Oświadczenie o akceptacji Regulaminu Aukcji Elektronicznej
Zał. 10 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych
Zał. 12 - Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych.