Nazwa zamówienia |
Dostawa rur wiertniczych osłonowych 20”, FI – 508 mm x 10 mm, L = 2000mm wraz z butami wiertniczymi i huczkami |
Osoba prowadząca | Andrzej Baryła |
Numer postępowania | 88/ABAR/PW/2024 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2024-08-14 |
Data dodania | 2024-08-08 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
BESTGUM POLSKA sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
08.08.2024r.
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
Dostawa rur wiertniczych osłonowych 20”, FI – 508 mm x 10 mm, L = 2000mm wraz z butami wiertniczymi i huczkami.
5. Wymagane termin realizacji zamówienia niepublicznego
W ciągu 30 dni od otrzymania zamówienia
6. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
Najniższa cena netto – 100 %
7. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składanie zamówień uzupełniających.
8. Możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
9. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
10. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
11.Termin i miejsce składania ofert do postępowania
Termin składania ofert: do końca dnia 14.08.2024r
12. Ofertę należy złożyć za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@bestgum.pl
13. Termin związania z ofertą: 30 dni od dnia złożenia oferty
14. Inne istotne informacje dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
---
15. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone co nie mniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji po przeprowadzonej aukcji elektronicznej.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z oferty Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
17. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
18. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
19. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron, przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A., przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
Załączniki do SWZ:
Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
Zał. 3 - Oświadczenie Oferenta o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu.
Zał. 4 - Oświadczenie Oferenta o zachowaniu poufności.
Zał. 5 - Oświadczenie Oferenta mającego siedzibę poza RP.
Zał. 6 - Oświadczenie Oferenta o akceptacji regulaminu przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zał. 7 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych.
Zał. 10 - Oświadczenie Oferenta o zapoznaniu się z klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych.