Tenders

Nazwa zamówienia

Dostawa rękawic roboczych i ochronnych

Osoba prowadząca Sylwia Wieloch
Numer postępowania 8/SWIE/DB/2025
Przetarg roztrzygnięty
Termin składania ofert 2025-11-04
Data dodania 2025-10-20

1. Nazwa i adres Zamawiającego

    BESTGUM POLSKA sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec

2. Data wystawienia ogłoszenia

   20.10.2025r.

3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego

    Przetarg nieograniczony

4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego

 „Dostawa rękawic roboczych i ochronnych” – postępowanie nr: 8/SWIE/DB/2025

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PRZEDSTAWIONY  ZAŁ. NR 1 DO SWZ W CZĘŚCIACH 1 - 12

5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego

    Od 01.01.2026 do 31.12.2027 r.

6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
    warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego

    Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia

    100% cena

8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
    spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.

    Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
    zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.

9. Możliwość składania zamówień uzupełniających

    Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających.

10. Możliwość składania ofert częściowych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert    częściowych w ramach jednej części.

11. Możliwość składania ofert wariantowych

      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy

      Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

13. Termin i miejsce składania ofert

      Termin przesłania ofert został określony do dnia 04.11.2025 r. do godziny 11:00

13.1 Ofertę zaszyfrowaną programem 7-ZIP wraz z wymaganymi załącznikami należy przesłać droga
        elektroniczną na adres email: przetargi@bestgum.pl

13.2.Zamawiający prosi o przesłanie hasła do zaszyfrowanej oferty na adres: sylwia.wieloch@bestgum.pl

14. Termin związania ofertą

       90 dni

15. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego

      W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.

16. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny

17. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
      aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

      Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
      przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone  
      co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.

      Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po
      przeprowadzonej aukcji elektronicznej.

      Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
      Wykonawcy.

      Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
      przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.

18. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i
      poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.

19. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
      wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.

20. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
      zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
      trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
      przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
      udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
      przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
      odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
      PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
      przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
      podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.

UWAGA ! Informacja z dnia  04.11.2025 r.
ZAMAWIAJĄCY UDZIELA ODPOWIEDZI DO ZAPYTAŃ PRZESŁANYCH PRZEZ OFERENTA:

W dniu 03.11.2025 r. został skierowany za pomocą pocztą email wniosek Oferenta do powyższego postępowania przetargowego jn:

Wniosek 1.:  Poz 8 Rękawice ochronne antyprzecięciowe -kat II

Oferent wnioskuje o wykreślenie zapisu dotyczącego „wykazania” jednakowej wartości poziomu odporności na przecięcie rękawic, badanych według dwóch różnych metod: metodą coupe test , gdzie określany jest wskaźnik zgodnie z normą EN 388+A1, a metodą TDM wg. EN ISO 13997, gdzie odporność określana jest siłą wyrażoną w jednostce (N).

Zamawiający udziela następującej odpowiedzi:

Ad.1  Zamawiający po analizie wniosku Oferenta dotyczącego wykreślenia zapisu o „wykazaniu jednakowej wartości poziomu odporności na przecięcie rękawic” informuje, że nie wyraża zgody na zmianę treści SWZ.

Zapis ten ma na celu zapewnienie porównywalności oferowanych produktów pod względem właściwości ochronnych oraz zagwarantowanie odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa użytkowników.

Jednocześnie Zamawiający podtrzymuje wymaganie dotyczące przedstawienia wyników badań potwierdzających spełnienie minimalnych poziomów odporności określonych w SWZ.

UWAGA ! Informacja z dnia  31.10..2025 r.
ZAMAWIAJĄCY UDZIELA ODPOWIEDZI DO ZAPYTAŃ PRZESŁANYCH PRZEZ OFERENTA:

W dniu 30.10.2025 r. zostały zadane przez Oferenta skierowane pocztą email pytania do powyższego postępowania przetargowego jn.:

Zapytania Oferenta:

Pytanie 1.: Rękawice chemoodporne-kat.III
                  Czy można zaoferować rękawice wykonaną z PCV spełniającą pozostałe wymagania w tym normę EN 16350?
Pytanie 2. Oferent zwraca się z prośbą o wydłużenie terminu składnia ofert do dnia 07.11.2025 r.

Odpowiedź Zamawiającego:

Ad.1  Rękawice chemoodporne –kat. III
          Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie rękawic wykonanych z PCV.

Ad.2 Zamawiający nie wyraża zgody na wydłużenie terminu składania ofert do dnia 07 listopada 2025 r.

 

UWAGA!!! Informacja z dnia 30.10.2025 r. 

ZAMAWIAJĄCY UDZIELA ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA PRZESŁANE PRZEZ OFERENTA:

W dniu 28.10.2025 r. i 29.10.2025 r. zostały zadane przez Oferentów i skierowane pocztą email pytania do powyższego postępowania przetargowego jn.:

Lp.1 Rękawice robocze ochronne-kat.II

 Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie rękawic w standardowym rozmiarze 10,5 ?

Lp.2 Rękawice ochronne ocieplane-kat.II

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie rękawic z poziomami odporności dla normy EN 388(2132X) i dla normy EN 511(X3X)

Lp.4 Rękawice ochronne spawalnicze-kat.II

Czy można zaoferować rękawice wykonane ze skóry licowe koziej z mankietem z dwoiny ?

Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie rękawic w rozmiarach 10 i 11?

Lp.5 Rękawice ochronne nylonowe-do prac monterskich

Czy można zaoferować rękawice wykonane z poliestru spełniające pozostałe wymagania Zamawiającego ?

Lp.6 Rękawice ochronne nitrylowe-kat.II

Rękawice tego typu produkowane są w jednym rozmiarze 10,5.

Prosimy o zgodę na zaoferowanie tych rękawic w jednym rozmiarze.

Lp.7 Rękawice chemoodporne-kat.III

W opisie Zamawiający wymaga, aby rękawice posiadały dopuszczenie do prac w strefach zagrożonych wybuchem, ale nie wskazuje normy.

Prosimy podanie tej normy.

Lp.8. Oferent zwraca się z prośbą o wydłużenie terminu składnia ofert do dnia 17.11.2025 r.

Lp.9. Oferent zwraca się z prośbą o wydłużenie terminu składania ofert do dnia 12.11.2025 r.

 

Zamawiający udziela następujących odpowiedzi:

Lp. 1 – Rękawice robocze ochronne – kat. II

Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie rękawic w standardowym rozmiarze 10,5.

Lp. 2 – Rękawice ochronne ocieplane – kat. II

Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie rękawic z poziomami odporności dla norm EN 388 (2132X) oraz EN 511 (X3X). Wymagane jest pełne spełnienie parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

Lp. 4 – Rękawice ochronne spawalnicze – kat. II

Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie rękawic wykonanych ze skóry licowej koziej z mankietem z dwoiny.

Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie rękawic w rozmiarach 10 i 11.

Lp. 5 – Rękawice ochronne nylonowe – do prac monterskich

Zamawiający nie wyraża zgody na zaoferowanie rękawic wykonanych z poliestru. Wymagane są rękawice wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

Lp. 6 – Rękawice ochronne nitrylowe – kat. II

Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie rękawic w jednym rozmiarze 10,5, pod warunkiem spełnienia pozostałych wymagań technicznych.

Lp. 7 – Rękawice chemoodporne – kat. III
Zamawiający informuje, że rękawice przeznaczone do pracy w strefach zagrożonych wybuchem powinny spełniać wymagania normy PN-EN 16350:2014.

Lp.8. Wniosek o wydłużenie terminu składania ofert:

Zamawiający nie wyraża zgody na wydłużenie terminu składania ofert do dnia 17 listopada 2025 r.

Lp. 9. Wniosek o wydłużenie terminu składania ofert:

Zamawiający nie wyraża zgody na wydłużenie terminu składania ofert do dnia 12 listopada 2025 r.

 

21. SWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)

SWZ

Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia.

Zał. 2 - Formularz ofertowy.

Zał. 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków.

Zał. 4 - Oświadczenie o zachowaniu poufności.

Zał. 5 - Projekt Umowy.

Zał. 6 - Oświadczenie o akceptacji wzoru Umowy.

Zał. 7 - Oświadczenie o akceptacji Regulaminu Aukcji Elektronicznej.

Zał. 8 - Oświadczenie RP.

Zał. 9 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych.

Zał. 10 - Oświadczenie o akceptacji Kodeksu Postępowań dla Partnerów Biznesowych Spółek Grupy Kapitałowej PGE.

Zał. 11 - Oświadczenie Oferenta o niezaleganiu w opłacaniu podatków, opłat i składek wobec ZUS, KRUS i US.

Zał. 12 - Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych.

Zał. 13 - Oświadczenie Oferenta o sankcjach.

Zał. nr 3 do Umowy – Zasady Ratujące Życie