Nazwa zamówienia |
Dostawa prasy wulkanizacyjnej |
Osoba prowadząca | Beata Gosławska |
Numer postępowania | 04/BGOS/PB/2018 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2018-07-17 |
Data dodania | 2018-07-09 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Bestgum Polska Sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
09.07.2018r
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
Dostawa prasy wulkanizacyjnej
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Termin realizacji do 31.12.2018r
6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego
Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
100 % cena
8. Opis warunków udziału w postępowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.
9. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składanie zamówień uzupełniających.
10. Możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
11. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13.Termin i miejsce składania ofert do postępowania
Termin składania ofert został określony do dnia: 17.07.2018 godz. 12.00
14. Ofertę należy złożyć na adres:
BESTGUM POLSKA Sp. z o.o., ul. Św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
Nr postępowania 04/BGOS/PB/2018 – Dostawa prasy wulkanizacyjnej
Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem z dopiskiem „DLA DZIAŁU KL”.
15. Termin związania ofertą
90 dni
16. Inne istotne informacje dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.
17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub aukcji
elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie
aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone co nie mniej 2 oferty nie
podlegające odrzuceniu.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z oferty Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania przyczyny
i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i
poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
20. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
Uwaga informacja z dnia 12.07.2018r
Zamawiający udziela odpowiedzi na zapytania Oferenta z dnia 12.07.2018r:
Pytania:
1.Czy układ płyt może być poprzeczny ?
2. Czy dopuszczalny jest wymiar pola grzewczego 2400 x 1950 ?
3. Jaka ma być długość przewodów wysokociśnieniowych ?
4. Jaka ma być długość przewodu zasilającego do pompy?
5. W Informacjach dodatkowych pkt. 10 i 11 wykluczają się?
Odpowiedzi:
1. Może być również układ porzeczny lub wzdłużny.
2. Dopuszczalny jest wymiar 2400 x 1950
3. Długość przewodu wysokociśnieniowego ma mieć długość min. 3 m
4. Długość przewodu zasilającego do pompy ma mieć min 5 m zakończony wtyką 16 A .
5. W informacjach dodatkowych : Potrzebna jest tylko oferta na prasę z możliwością zapisu procesów
wulkanizacyjnych.
Uwaga informacja z dnia 13.07.2018r
Zamawiający zawiadamia, że w dniu 13.07.2018r nastąpiła zmiana w Opisie Przedmiotu Zamówienia . Jednocześnie informujemy, że został przedłużony termin składania ofert do 19.07.2018r do godz. 12.00 .
W związku z powyższym został zmieniony załacznik nr 1 -opis przedmiotu zamówienia.
Uwaga informacja z dnia 13.07.2018r
Zamawiający udziela odpowiedzi na zapytania Oferenta z dnia 13.07.2018r:
Pytania:
1.Czy można zaproponować 4 szt. płyt grzejnych zamiast 6. Płyta waży 96 kg?
2. W Waszym zapytaniu jest moc grzewcza min. 10 kW, czy można zaproponować standard 9,6 kW ?
Odpowiedzi:
1. Można zastosować 4 szt. płyt grzewczych. Warunek, aby nie przekroczyć masy 150 kg co było w Opisie przedmiotu zamówienia.
2. W zmienionym opisie przedmiotu zamówienia nie ma mocy grzewczej . Moc grzewcza 9,6 kW jest wystarczająca.
Uwaga informacja z dnia 16.07.2018r
Zamawiający określa moc grzewczą w zakresie : od 9 kW do 14 kW
UWAGA INFORMACJA Z DNIA 17.07.2018 R
INFORMUJEMY, ŻE DECYZJĄ Z DNIA 17.07.2018 R W/W POSTĘPOWANIE ZOSTAŁO UNIEWAŻNIONE
Załączniki: