Nazwa zamówienia |
Zakup koparki jednonaczyniowej gąsienicowej z osprzętem podsiębiernym o poj. łyżki w zakresie 1,5 m3 - 1,8 m3 |
Osoba prowadząca | Beata Gosławska |
Numer postępowania | 13/BGOS/PK/2021 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2021-08-03 |
Data dodania | 2021-07-23 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
BESTGUM POLSKA sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
23.07.2021 r
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
13/BGOS/PK/2021- Zakup koparki jednonaczyniowej gąsienicowej z osprzętem podsiębiernym o
poj. łyżki w zakresie 1,5 m³- 1,8 m³.
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Termin realizacji zamówienia do 24.11.2021 r.
6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego
Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
7.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Maksymalna liczba punktów do uzyskania w ramach kryterium |
1 |
Oferowana cena netto za koparkę- 1 szt. |
90 % |
90 pkt |
2 |
Długość oferowanej gwarancji |
6 % |
6 pkt |
3 |
Czas reakcji na zapewnienie serwisu |
4% |
4 pkt |
14.2. Ocena ofert w oparciu o kryteria cenowe odbędzie się zgodnie z poniższymi wzorami dla poszczególnych kryteriów:
14.2.1 Oferowana cena netto za koparkę -1 szt. - waga kryterium (znaczenie): 90 %
Kryterium „Oferowana cena netto koparki – 1 szt. ” oceniane będzie na podstawie następującego wzoru:
C min
C1 = ---------------------------- x 90 , gdzie
C oferenta
C1- ilość punktów za kryterium cena,
C min – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
C oferenta – cena oferenta
90 – waga (znaczenie) kryterium
Maksymalna ilość punktów (C1) jaką możne uzyskać oferta w tym kryterium wynosi: 90 punktów.
14.2.2 Ocena za długość oferowanej gwarancji liczona w miesiącach – waga kryterium
(znaczenie): 6 %
Kryterium „ długość oferowanej gwarancji ” oceniane będzie na podstawie następującego wzoru:
Długość gwarancji oferenta
C2 = ----------------------------------------------- x 6 , gdzie
Max długość gwarancji
C2- ilość punktów za kryterium długość oferowanej gwarancji ,
Max ilość – najwyższa długość oferowanej gwarancji, liczona w miesiącach
Długość gwarancji oferenta – liczona w miesiącach
6 – waga (znaczenie) kryterium
Maksymalna ilość punktów jakie może (C 2) uzyskać oferta w tym kryterium wynosi: 6 punktów.
14.2.3 Ocena za czas reakcji na zapewnienie serwisu liczona w godzinach – waga kryterium
(znaczenie): 4 %
Kryterium „czas reakcji na zapewnienie serwisu ” oceniane będzie na podstawie następującego wzoru:
Min. czas reakcji na zapewnienie serwisu
C3 = ------------------------------------------------------------------------ x 4 , gdzie
Czas reakcji na zapewnienie serwisu oferenta
C3- ilość punktów za kryterium czas reakcji na zapewnienie serwisu,
Min. czas reakcji na zapewnienie serwisu, liczony w godzinach
Czas reakcji na zapewnienie serwisu oferenta – liczona w godzinach
4 – waga (znaczenie) kryterium
Maksymalna ilość punktów jakie może (C 3) uzyskać oferta w tym kryterium wynosi: 4 punktów.
14.3 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta zawierająca najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria wymienione w punktach od 14.2.1 do 14.2.3 odpowiednio tj.
A= C1+C2 +C3
8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.
9. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających
10. Możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
11. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. Termin i miejsce składania ofert
Termin składania ofert został określony do dnia 03.08.2021 r godz. 12.00
14. Oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
BESTGUM POLSKA sp. z o.o.; ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
powołując się na znak postępowania: 13/BGOS/PK/2021- Zakup koparki jednonaczyniowej gąsienicowej z osprzętem podsiębiernym o poj. łyżki w zakresie 1,5 m³- 1,8 m³.
Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem
15. Termin związania ofertą
90 dni
16. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.
17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone
co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po
przeprowadzonej aukcji elektronicznej. Negocjacje mogą być przeprowadzone za pomocą środków
komunikacji elektronicznej np.: telefon, email.
19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i
poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
20. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
22. SWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)
UWAGA INFORMACJA Z DNIA 21.09.2021 R
POSTĘPOWANIE ZOSTAŁO UNIEWAŻNIONE
UWAGA INFORMACJA Z DNIA 26.07.2021 R
Pytanie z dnia 23.07.2021 r zadane przez Oferenta :
1. W Specyfikacji parametrów technicznych w pkt 12.1 została zawarta informacja:
,,Dostawca udzieli gwarancji w okresie min.12 miesięcy od daty odbioru” natomiast w Umowie w pkt. 7.2 jest zapis „…Wykonawca udziela gwarancji na okres (….) miesięcy lub 7000 motogodzin, liczone od daty odbioru….”
Jaki minimalny okres gwarancji ma być udzielany przez dostawcę?
Odpowiedź Zamawiającego:
Minimalny okres gwarancji jaki udzieli Dostawca powinien wynosić 12 miesięcy, wobec czego Zamawiający zmienia zapis w umowie w pkt. 7. 2 :
Dodatkowo Zamawiający zmienia zapis w zał. nr 2 do SWZ - Formularz Ofertowy w pkt. 5
,,Na wykonany przedmiot Umowy Wykonawca udziela gwarancji na………………. miesięcy, liczone od daty wystawienia protokołu odbioru."
PROJEKT UMOWY - ZAŁ. NR 10 ORAZ FORMULARZ OFERTOWY - ZAŁ. NR. 2 ZOSTAŁY WYMIENIONE - ZAWIERAJĄ ZAPISY PO DOKONANYCH ZMIANACH
UWAGA INFORMACJA Z DNIA 28.07.2021 R
Pytania zadane przez Oferenta w dniu 27.07.2021 r:
1.Czy dopuszczają Państwo koparkę o pojemności minimum 5,1 dm3 ?
Powyższy parametr nie ma negatywnego wpływu w żaden sposób na pozostałe założenia techniczne.
2.Czy maszyna posiadająca siłę urabiania z użyciem siłownika ramienia na poziomie minimum 131kN ( ISO6015 ) zostanie dopuszczona do przetargu.
Powyższy parametr nie ma wpływu na pozostałe założenia techniczne.
Odpowiedź Zamawiającego z dnia 28.07.2021 r:
Ad. 1 Zamawiający dopuszcza koparkę o pojemności 5,1 dm3 ( jeśli dotyczy pojemności skokowej silnika),
pod warunkiem zachowaniam mocy silnika140 kW
Ad. 2 Zamawiający dopuszcza koparkę z siłą urabiania siłownikiem ramienia minimum 131 kN
UWAGA INFORMACJA Z DNIA 29.07.2021 R
Pytanie zadane przez Oferenta w dniu 28.07.2021 r
1. Czy wyrażają Państwo zgodę na zmianę terminu składania ofert z dnia 03.08.2021r godzina 12.00 na 06.08.2021 r godz. 12.00 ?
Odpowiedź Zamawiajacego z dnia 29.07.2021 r
Ad.1 Zamawiający wyraża zgodę na przedłużenie terminu składania ofert do dnia 06.08.2021 r godz. 12.00
UWAGA INFORMACJA Z DNIA 03.08.2021 R
Pytanie zadane przez Oferenta w dniu 02.08.2021 r
1. Czy dopuszczają Państwo system kamer 270 stopni widok z lotu ptaka. Obraz z kamer wyświetlany na głównym monitorze.
Można wybrać jedną z sześciu opcji wyświetlania obrazu, aby zobaczyć najbliższe otoczenie maszyny.
Odpowiedź Zamawiajacego z dnia 03.08.2021 r
Ad. 1 Zamawiający dopuszcza system kamer 270 stopni, jeżeli brakujący zakres na wyświetlaczu jest widoczny z kabiny operatora.
UWAGA INFORMACJA Z DNIA 04.08.2021 R
Pytanie zadane przez Oferenta w dniu 03.08.2021 r
1.Czy wyrażają Państwo zgodę na czas reakcji nie więcej niż 24 godziny od zgłoszenia w dni robocze od poniedziałku do piątku?
2.Czy wyrażają Państwo zgodę na usunięcie usterki lub zapewnienie maszyny zastępczej w ciągu 120 godzin w dni robocze od poniedziałku do piątku?
Odpowiedź Zamawiajacego z dnia 04.08.2021 r
Ad. 1 Zamawiający nie wyraża zgody.
Ad. 2 Zamawiający nie wyraża zgody.
Załączniki :
Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia,
Zał. 3 - Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek wobec ZUS, KRUS, Urzędu Skarbowego wg. załącznika,
Zał. 5 - Oświadczenie o zachowaniu poufności.
Zał. 6 - Oświadczenie o Procedury Zakupów BESTGUM POLSKA sp. z o.o.
Zał. 9 - Oświadczenie o akceptacji Projektu Umowy.
Zał. 11 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych