Nazwa zamówienia |
Dzierżawa myjek z zamkniętym obiegiem |
Osoba prowadząca | Beata Gosławska |
Numer postępowania | 14/BGOS/TE/2022 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2022-05-27 |
Data dodania | 2022-05-16 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
BESTGUM POLSKA sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
16.05.2022 r
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
14/BGOS/TE/2022- dzierżawa myjek z zamkniętym obiegiem
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty zawarcia umowy
6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego
Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
100% cena
8. Opis warunków udziału w postępowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.
9. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających
10. Możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
11. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. Termin i miejsce składania ofert
Termin składania ofert został określony do dnia 27.05. 2022 r godz. 14.30
14. Oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
BESTGUM POLSKA sp. z o.o.; ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
powołując się na znak postępowania : 14/BGOS/TE/2022- Dzierżawa myjek z zamkniętym obiegiem
Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem
15. Termin związania ofertą
90 dni
16. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.
17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone
co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po
przeprowadzonej aukcji elektronicznej. Negocjacje mogą być przeprowadzone za pomocą środków
komunikacji elektronicznej np.: telefon, e-mail.
19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego
i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
20. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
22. SWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)
UWAGA
INFORMACJA Z DNIA 18.05.2022 R
Wymieniono załącznik nr 2 SWZ - Formularz Ofertowy, który został doprecyzowany
UWAGA !
INFORMACJA Z DNIA 25.05.2022R
ZAPYTANIA OD OFERENTA:
1.Czy w miejsce urządzenie z opisu przedmiotu zamówienia Myjka wolnostojąca wys. min. 750 mm.
Wymiary wanny myjącej min. 700 x 400mm w zamian dopuszczalne jest urządzenie o wymiarach 1135 x 660 mm wysokość robocza: 870 mm?
2.Czy w miejsce urządzenie z opisu przedmiotu zamówienia „Myjka wolnostojąca wys. min. 800 mm .
Wymiary wanny myjącej min. 1200 x 700 mm” w zamian dopuszczalne jest urządzenie o wymiarach 1135 x 660 mm wysokość robocza: 870 mm?
3. Czy w miejsce urządzenie z opisu przedmiotu zamówienia „Myjka wolnostojąca wys. min. 350 mm Wymiary wanny myjącej min. 2 000 x 1 000 mm”
w zamian dopuszczalne jest urządzenie o wymiarach Powierzchnia całkowita: 2000 x 930 mm, wysokość całkowita: 320 mm?
4 a) w opisie przedmiotu zamówienia temperatura zapłonu od 60°C nasz proponowany płyn XELIN Kaltreiniger wyższa niż 63°C czy taka zmiana jest akceptowalna?
b) w załączniku przesyłam kartę charakterystyki naszego płynu XELIN Kaltreiniger używanego aktualnie w 13 x myjkach PGE KWB Bełchatów czy ten płyn będzie mógł uczestniczyć w przetargu?
5) Jaką ilość płynu w litrach państwo przewidujecie na każdą wymianę serwisową. Nigdzie nie mogłem doszukać się takiej informacji.
ZAMAWIAJĄCY UDZIELA NASTĘPUJĄCYCH ODPOWIEDZI:
Ad.1.2.3
Dopuszczalne są wymiary urządzeń wskazane w pytaniu 1,2,3.
Zamawiający zaktualizował Opis Przedmiotu Zamówienia,- proszę o zapoznanie się z nim - załącznik nr 1 do SWZ
Ad. 4
Ad. 5.
Wymiana płynu na nowy przy wymianie serwisowej w ilościach:
Myjki stojące – 80 litrów
Myjki leżące 120 litrów
Załączniki :
Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Zał. 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu
Zał. 4 - Oświadczenie o zachowaniu poufności
Zał. 6 - Oświadczenie o akceptacji treści Umowy
Zał. 7 - Oświadczenie Oferenta o akceptacji Procedury Zakupów Bestgum Polska Sp. z o.o.
Zał. 8 - Oświadczenie Oferenta mającego siedzibę poza granicami RP
Zał. 9 - Oświadczenie o akceptacji Regulaminu Aukcji Elektronicznej
Zał. 10 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych
Zał. 13 - Oświadczenie o zapoznani się z Klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych.