Nazwa zamówienia |
Dostawa i uruchomienie systemu kontroli dostępu, rejestracji ruchu pojazdów i rejestracji czasu pracy |
Osoba prowadząca | Waldemar Wólkiewicz |
Numer postępowania | 04/WWOL/DR/2015 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2015-07-06 |
Data dodania | 2015-07-02 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Bestgum Polska Sp. z o.o., ul.św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
02.07.2015r
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg ograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
"Dostawa i uruchomienie systemu kontroli dostępu, rejestracji ruchu pojazdów i rejestracji czasu pracy"
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Do dnia 31.07.2015
6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego
6.1. Oświadczenie Oferenta o spełnieniu warunków uczestnictwa w postepowaniu przetargowym wg. załącznika nr 1
6.2. Oświadczenie Oferenta o zachowaniu poufności wg. załącznika nr 2
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
100% cena
8. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających.
9. Możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
10. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dpouszcza składania ofert wariantowych
11. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
12.Termin i miejsce składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu
Termin składania wniosków został określony do dnia 06.07.2015r do godz.13:00
13. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu należy złożyć na e-mail:
waldemar.wolkiewicz@bestgum.pl , w tytule powołując się na znak postępowania 04/WWOL/DR/2015 "Dostawa i uruchomienie systemu kontroli dostępu, rejestracji ruchu pojazdów i rejestracji czasu pracy"
Uwaga: w korespondencji należy posługiwac sie tym znakiem.
14. Termin związania ofertą
90 dni
15. Inne istotne informacje dotyczące prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
---
16. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postepowania na każdym etapie bez podania przyczyny
17. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na kltórej bedzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone co nakmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z oferty Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji hadlowych bez podania przyczyny i wybrac ofertę najkorzystniejszą.