Przetargi

Nazwa zamówienia

Dostawa odzieży roboczej, obuwia, środków ochrony osobistej oraz środków czystości

Osoba prowadząca Waldemar Wólkiewicz
Numer postępowania 01/WWOL/KL/2017
Przetarg roztrzygnięty
Termin składania ofert 2017-03-10
Data dodania 2017-02-24

1. Nazwa i adres Zamawiającego

    Bestgum Polska Sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec

2. Data wystawienia ogłoszenia

    24.02.2017r.

3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego

    Przetarg nieograniczony

4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego

    "Dostawa odzieży, obuwia, środków ochrony osobistej oraz środków czystości"

5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego

    Do 31.12.2018r.

6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
    warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego

    Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia

    100% cena

8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
    spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.

    Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
    zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.

9. Możliwość składania zamówień uzupełniających

    Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających

10. Możliwość składania ofert częściowych

      Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
      częściowych w ramach jednej części.

11. Możliwość składania ofert wariantowych

      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy

      Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

13. Termin i miejsce składania ofert

      Termin składania ofert został określony do dnia  10.03.2017r. do godz.14:00

14. Oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:

      BESTGUM POLSKA sp. z o.o.; ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec

      powołując się na znak postępowania:  01/WWOL/KL/2017 – „Dostawa odzieży, obuwia, środków ochrony
      osobistej oraz środków czystości.”

      Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem

15. Termin związania ofertą

       90 dni

16. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego

      W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.

17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny

18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
      aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

      Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
      przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone  
      co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.

      Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
      Wykonawcy.

      Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
      przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.

19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i
      poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.

20. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
      wymaganej zgody organów Spółki Zamawiającego oraz uzyskanie zgód korporacyjnych, jeżeli taka
      zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.

21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
      zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
      trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
      przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
      udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
      przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
      odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
      PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
      przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
      podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.

22. SIWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)

UWAGA Informacja!

W dniu 28.02.2017r. Oferenci zadali następujące pytania do powyższego postępowania:

Pytanie 1:

"Zamawiajacy w Części I poz.4 (ubranie robocze do pasa/z zabezpieczeniem na udach przed przecięciem) i poz.5 (ubranie robocze spodnie ogrodniczki na udach chroniących przed przecięciem) wymaga ubrań ochronnych częściowo wykonanych z materiału antyprzecięciowego, które wchodzą w grupę ubrań specjalistycznych co wymaga odpowiedniego cyklu produkcyjnego i koliduje ze złożeniem korzystnej oferty na pozostały asortyment w danej części.

Czy Zamawiający ze względu na specyfikę ochron wyrazi zgodę na utworzenie z poz.4 i poz.5 w Części I nową grupę asortymentową co umożliwi większą konkurencyjność w danej grupie i złożenie korzystnej oferty dla Państwa firmy?"

Pytanie 2:

„W pozycji 2, załącznik 15 - opis przedmiotu zamówienia - buty do kolan górnicze - antyelektrostatyczne całogumowe - Zamawiający wymaga zgodności z normą: PN-EN ISO 20347:2012 OB A SRC lub EN ISO 20345:2011 S4 CI SRC. Normy te dotyczą różnego rodzaju przeznaczenia obuwia. Prosimy o sprecyzowanie wymagań. Czy obuwie ma być wykonane z gumy i posiadać podnosek z twardej gumy, czy spełniać wymagania dla obuwia klasy S4?

W pozycji 6, załącznik 15 - opis przedmiotu zamówienia - klapki łazienne - Czy Zamawiający dopuszcza klapki w kolorze granatowym?

W pozycji nr 4 i 5 w opisie przedmiotu zamówienia - spodnie do pasa z zabezpieczeniem na udach chroniącym przed przecięciem oraz spodnie ogrodniczki z zabezpieczeniem na udach chroniącym przed przecięciem Zamawiający wymaga jedynie deklaracji zgodności jednocześnie wskazując, że materiał antyprzecięciowy powinien wytrzymywać siłę nacisku na przedmioty przecinające co najmniej 19 N. W przypadku zabezpieczenia przed przecięciem o sile nacisku co najmniej 19 N należy wymagać badań w akredytowanym laboratorium, a nawet certyfikatu potwierdzającego zabezpieczenia przed przecięciem o sile nacisku co najmniej 19 N na wyrobie gotowym. Wnosimy, aby Zamawiający wymagał badań w akredytowanym laboratorium zabezpieczenia przed przecięciem działającym z siłą co najmniej 19 N lub certyfikatu potwierdzającego ww. wymaganie dla wyrobu gotowego.”

Odpowiedzi w dniu 01.03.2017r.:

odp.1: Nie wyrażamy zgody na dokonanie zmian w opisie przedmiotu zamówienia

odp.2: 

Ad.1 Zamawiający wyraźnie określił w opisie przedmiotu zamówienia w zał. nr 15 poz.2 parametry obuwia.

Ad.2 Zamawiający dopuszcza również w zał. 15 poz.6 kolor niebieski klapek.

Ad.3 Zamawiający wyraźnie określił w opisie przedmiotu zamówienia w zał. nr 1 poz.4 i poz.5 parametry odzieży oraz wymagane dokumenty.

 

UWAGA Informacja!

W dniu 01 i 02.03.2017r. Oferent zadał następujące pytania do powyższego postępowania:

Pytanie 1:

Witam,
Mam pytanie odnośnie wyglądu odzieży. Czy jest dostępny wzór  i dokładny opis ubrań jakie Państwo preferują?

Pytanie 2:

Witam,
Zwracam się z zapytaniem czy przy składaniu oferty mamy dołączyć wzory uszytej przez nas odzieży?

Odpowiedzi w dniu 02.03.2017r.:

Odp.1 Zamawiający nie przedkłada wzoru odzieży, dokładny opis został zamieszczony w załącznikach nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.

Odp.2 Zamawiający na etapie składania ofert nie wymaga dołączania wzorów produktów. 

 

UWAGA Informacja!

Zamawaiający w dniu 03.03.2017r. informuje, że następuje doprecyzowanie opisu przedmiotu zamówienia w części. II i IV. 

część.II i IV - poz.1 - bluza + spodnie ogrodniczki

część.II i IV - poz.2 - kurtka + spodnie ogrodniczki

 

UWAGA Informacja!

Zamawiający w dniu 08.03.2017r. informuje, że zostaje wydłużony termin składania ofert. Oferty należy złożyć do dnia 15.03.2017r. do godz.12:00

 

Załączniki:

SIWZ

zał. nr 1 - część I

zał. nr 1 - część II

zał. nr 1 - część III

zał. nr 1 - część IV

zał. nr 1 - część V

zał. nr 1 - część VI

zał. nr 1 - część VII

zał. nr 1 - część VIII

zał. nr 1 - część IX

zał. nr 1 - część X

zał. nr 1 - część XI

zał. nr 1 - część XII

zał. nr 1 - część XIII

zał. nr 1 - część XIV

zał. nr 1 - część XV

zał. nr 1 - część XVI

zał. nr 1 - część XVII

zał. nr 2

zał. nr 3

zał. nr 4

zał. nr 5

zał. nr 6

zał. nr 7

zał. nr 8

zał. nr 9

zał. nr 10

zał. nr 11

zał. nr 12

protokół odbioru

logo