Nazwa zamówienia |
DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA BESTGUM POLSKA SP. Z O.O. |
Osoba prowadząca | PAULINA MURAWSKA |
Numer postępowania | 27/PMUR/KL/2022 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2023-01-09 |
Data dodania | 2022-12-28 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
BESTGUM POLSKA sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
28.12.2022r.
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
„Dostawa środków czystości dla BESTGUM POLSKA sp. z o.o.”
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PRZEDSTAWIONY ZAŁ. NR 1 DO SWZ W CZĘŚCIACH I - III
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Termin rozpoczęcia realizacji umowy od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji umowy do 31.12.2023r.
6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego
Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
100% cena
8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.
9. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających.
10. Możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach jednej części.
11. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. Termin i miejsce składania ofert
13.1 Ofertę zaszyfrowaną programem 7-ZIP wraz z wymaganymi załącznikami należy przesłać droga elektroniczną na adres email: przetargi@bestgum.pl
13.2. W dniu otwarcia i oceny złożonych ofert Sekretarz Komisji Przetargowej będzie kontaktował się telefonicznie z Oferentami w celu uzyskania hasła dostępu do złożonej zaszyfrowanej oferty.
13.3 Termin przesłania ofert: 09.01.2023r. do godz. 10:00
14. Termin związania ofertą
90 dni
15. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.
16. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
17. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone
co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po
przeprowadzonej aukcji elektronicznej.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
18. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i
poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
19. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
20. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
21. SWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)
UWAGA!
INFORMACJA Z DNIA 12.01.2023r.
ZOSTAŁ ZAMIENIONY FORMULARZ OFERTOWY Z UWZGLĘDNIONYMI ILOŚCIAMI / SZT.
UWAGA!
INFORMACJA Z DNIA 09.01.2023 r.
ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE O WYDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT DO 13.01.2023 r. do godziny 10:00 .
Załączniki :
Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia cz.1
Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia cz.2
Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia cz.3
Zał. 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu
Zał. 4 - Oświadczenie o zachowaniu poufności
Zał. 6 - Oświadczenie o akceptacji treści Umowy
Zał. 7 - Oświadczenie Oferenta mającego siedzibę poza granicami RP
Zał. 8 - Oświadczenie o akceptacji Regulaminu Aukcji Elektronicznej
Zał. 9 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych
Zał. 12 - Oświadczenie o zapoznani się z Klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych.