Nazwa zamówienia |
Zapewnienie regularnych dostaw olejów do maszyn i urządzeń na Wydziale TU |
Osoba prowadząca | Agnieszka Grochowiec |
Numer postępowania | 17/AGRO/TU/2024 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2024-02-29 |
Data dodania | 2024-02-20 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
BESTGUM POLSKA sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
20.02.2024r.
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
„Zapewnienie regularnych dostaw olejów do maszyn i urządzeń na Wydziale TU”
– postępowanie nr: 17/AGRO/TU2024
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PRZEDSTAWIONY W ZAŁ. NR 1 DO SWZ
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Termin rozpoczęcia realizacji umowy od dnia podpisania umowy.
Termin realizacji umowy do 31.12.2024r.
6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego
Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
100% cena
8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.
9. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających.
10. Możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
11. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. Termin i miejsce składania ofert
Termin przesłania ofert został określony do dnia 29.02.2024r. DO GODZINY 11:00
13.1 Ofertę zaszyfrowaną programem 7-ZIP wraz z wymaganymi załącznikami należy przesłać droga
elektroniczną na adres email: przetargi@bestgum.pl
13.2. Zamawiający prosi o przesłanie hasła do zaszyfrowanej oferty w dniu 29.02.2024r.
w godzinach 11:00-11:30. Hasło należy przesłać na adres: agnieszka.grochowiec@bestgum.pl
.14. Termin związania ofertą
90 dni
15. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.
16. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
17. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone
co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po
przeprowadzonej aukcji elektronicznej.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
18. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i
poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
19. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
20. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
21. SWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)
UWAGA!
ZAMAWIAJĄCY UDZIELA ODPOWIEDZI DO ZAPYTANIA OFERENTA Z DNIA 26.02.2024r.
Pytanie:
Zwracamy się z prośbą o zmianę zapisów w Umowie dotyczących Ochrony Danych Osobowych §22.
„Jeżeli firma Bestgum zawarła w umowie punkt 22.9 tj.
„Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego przedstawić potwierdzenie wypełnienia obowiązku informacyjnego, o którym mowa w ust. 22.6 w terminie nie dłuższym niż 7 dni od otrzymania wezwania. Wezwanie może zostać złożone pisemnie na adres korespondencyjny Wykonawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy osoby odpowiedzialnej za realizację Umowy”
Wówczas zachowując zasadę równości Stron rekomenduję dodanie punktu o analogicznym brzmieniu, z tym że dotyczyłby on Zamawiającego, czyli punkt 22.10 miałby brzmienie:
Zamawiający zobowiązany jest na wezwanie Wykonawcy przedstawić potwierdzenie wypełnienia obowiązku informacyjnego, o którym mowa w ust. 22.6 w terminie nie dłuższym niż 7 dni od otrzymania wezwania. Wezwanie może zostać złożone pisemnie na adres korespondencyjny Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy osoby odpowiedzialnej za realizację Umowy."
Odpowiedź:
Ad.1 „Zamawiający dopuszcza zmianę w Umowie - w paragrafie §22 został dopisany pkt. 22.10."
UWAGA!
ZAMAWIAJĄCY UDZIELA ODPOWIEDZI DO ZAPYTANIA OFERENTA Z DNIA 26.02.2024r.
Pytanie:
1. Zwracamy się prośbą o dopuszczenie do postępowania opakowań:
- beczki 205l.
- mauzer 850 kg."
Odpowiedź:
Ad.1. „Zamawiający dopuszcza do postępowania opakowania:
- beczki 205l.
- mauzer 850 kg. (z określoną ilością litrów):
UWAGA!
ZAMAWIAJĄCY UDZIELA ODPOWIEDZI DO ZAPYTANIA OFERENTA Z DNIA 26.02.2024r.
Pytanie:
"Prośbą o informację czy dla pozycji nr 1, 4, 6, 7, 8 i 11 formularza ofertowego cena ma uwzględniać podatek akcyzowy, czy planują Państwo zakup w trybie zwolnienia z akcyzy”.
Odpowiedź:
Ad.1. „Zamawiający informuje, że dla pozycji nr 1,4,6,7,8 i 11 formularz ofertowego dopuszcza zakupy w trybie zwolnienia z akcyzy ze względu na przeznaczenie (CN 27101981, 27101983, 27101987)”.
UWAGA!
ZAMAWIAJĄCY UDZIELA ODPOWIEDZI DO ZAPYTANIA OFERENTA Z DNIA 22.02.2024r.
Pytanie:
Proszę o doprecyzowanie nazwy dla nst produktów:
Proszę również o wyjaśnienie jaką cenę podać jeżeli w opisie wymieniane są opakowania 20L, BECZKA, MAUSER. W każdym przypadku jest to inna cena a rubryka do wpisywania jest tylko jedna.”
Odpowiedź:
„Zamawiający informuje, że związku z pytaniem kontrahenta został zaktualizowany załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 – Formularz ofertowy”.
Załączniki :
Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Zał. 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu
Zał. 4 - Oświadczenie o zachowaniu poufności
Zał. 6 - Oświadczenie o akceptacji treści Umowy
Zał. 7 - Oświadczenie o akceptacji Regulaminu Aukcji Elektronicznej
Zał. 8 - Oświadczenie Oferenta mającego siedzibę poza granicami RP
Zał. 9 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych
Zał. 12 - Oświadczenie o zapoznani się z Klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych.
Zał. 13 – Oświadczenie Oferenta o sankcjach.