Przetargi

Nazwa zamówienia

SPRZEDAŻ KOPARKI GĄSIENICOWEJ K-1011 PRODUCENT BUMAR WARYŃSKI ROK PROD. 1987, ORAZ KOPARKI GĄSIENICOWEJ M 250 PRODUCENT BUMAR WARYŃSKI ROK PROD. 1993 Z BESTGUM POLSKA SP. Z O. O. W ROGOWCU

Osoba prowadząca Jarosław Kaczmarek
Numer postępowania 37/JKAC/tk/2025
Przetarg roztrzygnięty
Termin składania ofert 2025-10-28
Data dodania 2025-10-20

SPRZEDAŻ KOPARKI GĄSIENICOWEJ K-1011 PRODUCENT BUMAR WARYŃSKI ROK PROD 1987, ORAZ KOPARKI GĄSIENICOWEJ M250HA PRODUCENT BUMAR WARYŃSKI ROK PROD 1993, Z BESTGUM POLSKA SP. Z O.O. W ROGOWCU.

 

Postępowanie nr 37/JKAC/TK/2025

 

1. Nazwa i adres Zbywającego

    BESTGUM POLSKA sp. z o.o. ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec

2. Data wystawienia ogłoszenia

   20.10.2025 r.

3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego

    Przetarg nieograniczony

4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego

 37/JKAC/TK/2025 – SPRZEDAŻ KOPARKI GĄSIENICOWEJ K-1011 PRODUCENT BUMAR WARYŃSKI ROK PROD 1987, ORAZ KOPARKI GĄSIENICOWEJ M250HA PRODUCENT BUMAR WARYŃSKI ROK PROD 1993, Z BESTGUM POLSKA SP. Z O.O. W ROGOWCU.

5. Wymagany termin realizacji sprzedaży:

    Termin realizacji sprzedaży: do 18.11.2025r. 

6. Miejsce i forma składania Ofert:

Ofertę, należy przesłać wraz z załącznikami w wymaganym terminie na wskazany adres email: jaroslaw.kaczmarek@bestgum.pl, powołując się na znak postępowania:

37/JKAC/TK/2025 – SPRZEDAŻ KOPARKI GĄSIENICOWEJ K-1011 PRODUCENT BUMAR WARYŃSKI ROK PROD 1987, ORAZ KOPARKI GĄSIENICOWEJ M250HA PRODUCENT BUMAR WARYŃSKI ROK PROD 1993, Z BESTGUM POLSKA SP. Z O.O. W ROGOWCU.

    Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem

7. Miejsce i termin, w którym można dokonać oględzin koparki.

Oględzin można dokonać w BESTGUM POLSKA sp. z o.o., na terenie Wydziału Produkcji Kruszyw w Chabielicach, w terminie od 20.10.2025r do 28.10.2025r. O oględzinach proszę poinformować telefonicznie dzień wcześniej pod numerem telefonu , tel kom. 785 490 246, osobą wyznaczoną do kontaktu jest Pan Dariusz Kolanek.

8.Przedmiot sprzedaży określa Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) załącznik nr. 1.

9. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia -    100% cena

10.Opis warunków udziału w postepowaniu zbytu oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zbycia.

    Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
    zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.

11. Możliwość składania zamówień uzupełniających

    Zbywający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających

12. Możliwość składania ofert częściowych

      Zbywający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

13. Możliwość składania ofert wariantowych

     Zbywający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

14. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy

      Zbywający nie wymaga wniesienia wadium.

15. Termin składania ofert

      Termin składania ofert został określony do dnia 28.10.2025r

16. Zbywający nie ponosi odpowiedzialności za ukryte wady materiałów.

17. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego

      W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.

18. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny

19. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
      aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

    Zbywający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
      przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku, gdy zostaną złożone 
      co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu.

   Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
      Wykonawcy.

    Zbywający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
      przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.

      Zbywający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po
      przeprowadzonej aukcji elektronicznej. Negocjacje mogą być przeprowadzone za pomocą środków
      komunikacji elektronicznej np.: telefon, email.

20. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania na sprzedaż koparki gąsienicowej K – 1011 rok produkcji 1987, oraz koparki gąsienicowej M250HA rok produkcji 1993 z BESTGUM POLSKA sp. z o.o. w Rogowcu i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.

21. Warunkiem zakończenia postępowania na sprzedaż koparki gąsienicowej K – 1011 rok produkcji 1987, oraz koparki gąsienicowej M250HA rok produkcji 1993 z BESTGUM POLSKA sp. z o.o. w Rogowcu jest uzyskanie wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.

22. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z sprzedażą zbędnych składników majątku, mają charakter poufny i mogą być zarówno w trakcie, jak i po wykonaniu zbycia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną i wolą Stron, przy czym BESTGUM POLSKA Sp. z o.o. ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu zbycia PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A. przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej PGE. W przypadku powierzenia przez BESTGUM POLSKA Sp. z o.o. innemu podmiotowi czynności związanych z przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, BESTGUM POLSKA Sp. z o.o. jest uprawniona ujawnić temu podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.

22. Dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)

Zał. nr 1 – OPZ

Zał. nr 2 - Formularz ofertowy

Zał. nr 3 - Oświadczenie o zachowaniu poufności

Zał. nr 4 - Oświadczenie Oferenta o zapoznaniu się z Klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych.

Zał. nr 5 – Oświadczenie o akceptacji regulaminu aukcji elektronicznej

Zał. nr 6 - Oświadczenie Oferenta o posiadanych pozwoleniach – wypełnić w przypadku zakupu koperki jako odpad o kodzie 17 04 05

Zał. nr 7 - Zlecenie odbioru odpadu.

Zał. nr 8 – Protokół odbioru koparki

Zał. nr 9 -  Zdjęcia koparek. 

zdjecie a

zdjecie b

zdjecie c

zdjecie d

zdjęcie e

zdjęcie f