Nazwa zamówienia |
Dostawa odzieży, obuwia, środków ochrony osobistej, środków czystości. |
Osoba prowadząca | Waldemar Wólkiewicz |
Numer postępowania | 01/WWOL/DB/2015 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2015-05-22 |
Data dodania | 2015-05-06 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Bestgum Polska Sp. z o.o., ul. Św.Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
06.05.2015r
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
„Dostawa odzieży, obuwia, środków ochrony osobistej, środków czystości”
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2016
6. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego:
Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia:
100% cena
8. Składanie zamówień uzupełniających
Zamawiający dopuszcza składania zamówień uzupełniających.
9. Możliwość składania ofert częściowych:
Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części określonych w pkt. I - XIX
Niedopuszczalne jest jednak składanie ofert częściowych w ramach jednej części.
Ilość części 19
10. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Wymagania dotyczące Wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
12. Termin i miejsce składania ofert:
Termin składania ofert został określony do dnia 22.05.2015r.
13. Oferty wraz z próbkami należy złożyć osobiście lub przy wykorzystaniu poczty tradycyjnej na adres:
Bestgum Polska Sp. z o.o., ul. Św.Barbary 3 97-427 Rogowiec
Znak postepowania: 01/WWOL/DB/2015
Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem z dopiskiem „DLA DZIAŁU HL”
14. Termin związania ofertą
90 dni
15. Inne istotne informacje dotyczące prowadzonego postepowania o udzielenie zamówienia niepublicznego.
-
16. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
17. SIWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)
UWAGA!
W DNIU 08.05.2015r NASTĄPIŁA ZMIANA TREŚCI W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ oraz w ZAŁĄCZNIKU NR 26 (zmienione załączniki do pobrania)
UWAGA!
W DNIU 12.05.2015r NASTĄPIŁA ZMIANA TREŚCI W ZAŁĄCZNIKACH nr 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 17, 18 (zmienione załączniki do pobrania)
UWAGA!
W DNIU 13.05.2015r NASTĄPIŁA ZMIANA TREŚCI W SIWZ - pkt. 7 oraz w OGŁOSZENIU pkt. 9 (zmieniony załącznik do pobrania)
UWAGA!
W DNIU 14.05.2015r NASTAPIŁA ZMIANA TREŚCI W ZAŁĄCZNIKU nr 2 do SIWZ, nr 2 do UMOWY oraz w ZAŁĄCZNIKACH nr 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 26 (załączniki do pobrania)
UWAGA - informacja!
Zamawiąjący informuje, że wymagana siła na obciążenie przecinające powinna być wyższa niż 19N.
Zamawiający informuje, że §4 pkt.2 nie ulega zmianie.
Prawidłowy zapis brzmi ".... zamówienie będzie wysyłane za pośrednictwem e-mail na adres wykonawcy podany w §10"
Załączniki:
załącznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy
załącznik nr 2 do Umowy - formularz cenowy
załącznik nr 3 - reg. prowadzenia aukcji elektronicznej
załacznik nr 4 - protokół odbioru
załącznik nr 5 - ośw. o akceptacji wzoru umowy
załącznik nr 7 - ośw. Oferenta o odpisie na PFRON
załacznik nr 8 - opis przedmiotu
załacznik nr 9 - opis przedmiotu
załacznik nr 10 - opis przedmiotu
załącznik nr 11 - opis przedmiotu
załącznik nr 12 - opis przedmiotu
załącznik nr 13 - opis przedmiotu
załącznik nr 14 - opis przedmiotu
załącznik nr 15 - opis przedmiotu
załącznik nr 16 - opis przedmiotu
załącznik nr 17 - opis przedmiotu
załącznik nr 18 - opis przedmiotu
załącznik nr 19 - opis przedmiotu
załącznik nr 20 - opis przedmiotu
załącznik nr 21 - opis przedmiotu
załącznik nr 22 - opis przedmiotu
załącznik nr 23 - opis przedmiotu
załącznik nr 24 - opis przedmiotu
załącznik nr 25 - opis przedmiotu
załącznik nr 26 - opis przedmiotu
załacznik nr 28 - karta tytułowa
załacznik nr 30 - ośw. Oferenta o spełnieniu warunków
załacznik nr 31 - ośw. Oferenta o zachowaniu poufności