Nazwa zamówienia |
ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZEDAŻY GORĄCYCH NAPOJÓW, PRZEKĄSEK, KANAPEK, KONSERW ORAZ NAPOJÓW ZIMNYCH |
Osoba prowadząca | PAULINA MURAWSKA |
Numer postępowania | 07/PMUR/FK/2022 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2022-04-13 |
Data dodania | 2022-04-05 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
BESTGUM POLSKA sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
04.04.2022r.
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
Świadczenie usługi sprzedaży gorących napojów, przekąsek, kanapek, konserw oraz napojów zimnych
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Od dnia podpisania umowy do 31.05.2023 r.
6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego
Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
Ocenie będzie podlegać średnia cena kanapek o gramaturze 180 g - 200 g i kubek kawy 150 ml.
8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.
9. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających.
10. Możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
11. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. Termin i miejsce składania ofert
Termin składania ofert został określony do dnia 11.04.2022r. do godz.1400.
14. Oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:
BESTGUM POLSKA sp. z o.o.; ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
powołując się na znak postępowania: nr Postępowanie 07/PMUR/FK/2022-Świadczenie usługi sprzedaży gorących napojów, przekąsek, kanapek, konserw oraz napojów zimnych”
Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem
15. Termin związania ofertą
90 dni
16. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.
17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone
co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po
przeprowadzonej aukcji elektronicznej.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i
poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
20. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
22. SWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)
UWAGA INFORMACJA Z DNIA 11.04.2022 r.
Zamawiający udziela odpowiedzi do zapytania oferenta z dnia 08.04.2022 r.
1)Czy udostępnicie Państwo kwotę dofinansowania per Pracownik do kalkulacji oferty
2)Załącznik nr 3 do umowy wydaje się nieadekwatny do usługi vendingowej - aby podpisać oświadczenie o akceptacji treści umowy poprosimy o informację czy można ten załącznik wykluczyć z treści umowy.
Odpowiedzi:
Ad.1. Zamawiający informuję o szacunkowej wartość kluczyków jest ona w przedziale od 30 zł do 40 zł.
Ad.2. Zamawiający informuję ,że usunięto załącznik nr 3 z umowy.Umowa została zaktualizowana na stronie .
UWAGA INFORMACJA Z DNIA 08.04.2022 r.
Zamawiający informuje ,że został zmieniony projekt umowy zał.5 do SWZ .
Jednocześnie zamawiający informuje, że został wydłużony termin składania ofert do 13.04.2022 r do godziny 14.00.
UWAGA INFORMACJA Z DNIA 06.04.2022 r
Zamawiający udziela odpowiedzi do zapytania oferenta z dnia 06.04.2022 r:
1. Czy wyrażają Państwo zgodę na przeprowadzenie wizji lokalnej w Firmie Bestgum Polska sp. z o.o. celem rozpoznania miejsca i warunków w jakich firma ... mogłaby ulokować swoje automaty do sprzedaży ?
2. Czy zamiast kluczyków chipowych Komisja dopuszcza wprowadzenie kart chipowych?
Odpowiedzi:
Ad.1. Zamawiający wyraża zgodę na przeprowadzenie wizji lokalnej celem rozpoznania miejsca i warunków ulokowania automatów.
Ad.2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie kart chipowych zamiast kluczyków chipowych.
Załączniki:
Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Zał. 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu
Zał. 4 - Oświadczenie o zachowaniu poufności
Zał. 6 - Oświadczenie o akceptacji treści Umowy
Zał. 7 - Oświadczenie Oferenta mającego siedzibę poza granicami RP
Zał. 8 - Oświadczenie o akceptacji Regulaminu Aukcji Elektronicznej
Zał. 9 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych
Zał. 12 - Oświadczenie o zapoznani się z Klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych.