Przetargi

Nazwa zamówienia

Usługi sprzętowe dla BESTGUM POLSKA sp. z o.o.

Osoba prowadząca Beata Gosławska
Numer postępowania 08/BGOS/PW/2024
Przetarg roztrzygnięty
Termin składania ofert 2024-02-23
Data dodania 2024-02-16

1. Nazwa i adres Zamawiającego

    BESTGUM POLSKA sp. z o.o.,  ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec

2. Data wystawienia ogłoszenia

   16.02.2024 r.

3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego

    Przetarg nieograniczony

4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego

     08/BGOS/PW/2024 - Usługi sprzętowe dla BESTGUM POLSKA sp. z.o.o.    

5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego

    Termin realizacji zamówienia: od daty zawarcia umowy do 31.01.2025 r.

6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
    warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego

    Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji  Warunków Zamówienia (SWZ)

7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia

    100% cena

8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
    spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.

    Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
    zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.

9. Możliwość składania zamówień uzupełniających

    Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających

10. Możliwość składania ofert częściowych

 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

11. Możliwość składania ofert wariantowych

      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy

      Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

13. Termin i miejsce składania ofert

      Termin składania ofert został określony do dnia 23.02.2024 r. godz.14.00
14. Ofertę zaszyfrowaną programem 7-ZIP wraz z Załącznikami należy przesłać drogą

elektroniczną  na adres e-mail : przetargi@bestgum.pl

       powołując się na znak postępowania :  08/BGOS/PW/2024 - Usługi sprzętowe dla BESTGUM POLSKA
                                                                          sp. z.o.o.  
      Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem

       W przypadku złożenia oferty na wymagany e-mail Zamawiający prosi o kontakt, w celu

        potwierdzenia otrzymania przesłanej oferty.            

15. Termin związania ofertą

       30 dni

16. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego

      W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.

17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny

18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
      aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

      Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
      przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone  
      co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.

      Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
      Wykonawcy.

      Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
      przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.

      Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po
      przeprowadzonej aukcji elektronicznej. Negocjacje mogą być przeprowadzone za pomocą środków
      komunikacji elektronicznej np.: telefon, email.

19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego      

          i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.

20. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
      wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.

21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
      zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
      trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
      przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
      udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
      przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
      odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
      PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
      przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
      podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.

22. SWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)

 

UWAGA  !!!

INFORMACJA Z DNIA 20.02.2024 R

Zapytanie Oferenta z dnia 19.02.2024 r

      Zwracamy się z prośbą o wydłużenie terminu złożenia oferty. Proponowany przez nas termin 29.02.2024 r.

Odpowiedź Zamawiającego

   Zamawiający przedłuża  termin składania ofert do dnia 29.02.2024 do godz. 14.00

 

 

  UWAGA  !!!

  INFORMACJA Z DNIA 21.02.2024 r. 

Zapytanie Oferenta z dnia 16.02.2024 r:

,,Składam zapytanie do  Zał. 1A - Opis  przedmiotu zamówienia. - HDSy:

 W punkcie 2.2 oraz 3.2 jest zapis: "trzystronny wywrot z boczną burtą hydrauliczną."
 Czy trzystronny wywrot oraz boczna burta hydrauliczna są potrzebne dla usług HDSem?

 Do tej pory nie było takiej potrzeby.

 Wnioskujemy o przychylenie się Zamawiającego do zmiany zapisu punktu 2.2 oraz 3.2 do takiej formy: "Skrzynia ładunkowa zamontowana na pojeździe ciężarowym o minimalnej długości 5.0 m, szerokości 2.4 m,   minimalna ładowność 7 T."

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisu w załączniku 1A ( Opis przedmiotu zamówienia)
w punkcie 2.2 oraz 3.2  na następującą formę :

"Skrzynia ładunkowa zamontowana na pojeździe ciężarowym o minimalnej długości 5.0 m, szerokości 2.4 m, minimalna ładowność 7 T."

ZAMAWIAJĄCY ZMIENIŁ ZAŁĄCZNIK 1A - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

PROSZĘ O ZAPOZNANIE SIĘ Z AKTUALNYM DOKUMENTEM

 

UWAGA  !!!

INFORMACJA Z DNIA 23.02.2024 R

Zapytanie Oferenta z dnia 21.02.2024 r:

Czy Zamawiający rozpatrzy oferty usług koparko - ładowarką starszą niż 2010 r. ?

Odpowiedź Zamawiającego: 

Zamawiający nie wyraża zgody na koparko - ładowarkę starszą niż 2010 r

 

INFORMACJA Z DNIA 28.02.2024 r.

W projekcie umowy dodane zostały zapisy, które zostaną uwzględnione przez Zamawiającego w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej,  oferty  spółki z grupy GK PGE

Proszę o zapoznanie się z aktualnym projektem umowy.


Załączniki:

SWZ
 Zał. 1A - Opis  przedmiotu zamówienia.
 Zał. 1 B - Opis przedmiotu zamówienia
 Zał. 2 - Formularz ofertowy.
 Zał. 3 - Oświadczenie o zachowaniu poufności.
 Zał. 4 - Oświadczenie o akceptacji  Regulaminu Przeprowadzenia Aukcji Elektronicznej PGE S.A.
 Zał. 5 - Oświadczenie Oferenta o akceptacji Kodeksu Postępowań dla Partnerów Biznesowych Spółek GK PGE.
 Zał. 6 - Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych.
 Zał. 7 - Oświadczenie oferenta o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek wobec ZUS, KRUS, Urzędu Skarbowego.
 Zał. 8 - Oświadczenie  o  posiadaniu OC i NNW  lub OC działalności firmy.
 Zał. 9 - Oświadczenie o posiadaniu przez pracowników Wykonawcy odpowiednich uprawnień do wykonywania pracy na urządzeniach którymi świadczone będą usługi.
 Zał. 10 - Oświadczenie o posiadaniu przez pracowników Wykonawcy aktualnych badań lekarskich.
 Zał. 11 - Projekt umowy.
 Zał. 12 - Oświadczenie o akceptacji zał. nr 11 – Projekt umowy.
 Zał. 13 - Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu