Nazwa zamówienia |
KONTENER SOCJALNY - 3 szt |
Osoba prowadząca | PAULINA MURAWSKA |
Numer postępowania | 07/PMUR/PK/2024 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2024-03-15 |
Data dodania | 2024-03-06 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
BESTGUM POLSKA sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97- 427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
06.03.2024r.
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
Kontenery socjalne – 3 szt
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PRZEDSTAWIONY W ZAŁ. NR 1 – Opis przedmiotu zamówienia
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Termin realizacji zamówienia ; do 30.06.2024r.
6. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
100% cena
7. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.
8. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających.
9. Możliwość składania ofert częściowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach jednej części.
10. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
12. Termin i miejsce składania ofert
Termin przesłania ofert został określony do dnia 15.03.2024.r. DO GODZINY 9:00
12.1 Ofertę zaszyfrowaną programem 7-ZIP wraz z wymaganymi załącznikami należy przesłać droga elektroniczną na adres email: przetargi@bestgum.pl
12.2. W dniu otwarcia i oceny złożonych ofert Sekretarz Komisji Przetargowej będzie kontaktował się telefonicznie z Oferentami w celu uzyskania hasła dostępu do złożonej zaszyfrowanej oferty.
13. Termin związania ofertą
90 dni
14. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.
15. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po przeprowadzonej aukcji elektronicznej.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
17. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
18. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
19. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
20. Dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)
UWAGA!
Informacja z dnia 11.03.2024r.
W odpowiedzi na zapytania od Oferentów skierowane drogą email w dniach 08.03.2024 - 11.03.2024r. chciałbym udzielić następującej odpowiedzi:
Pytania
Zamawiający udziela odpowiedzi
Ad.1 Dostawa w miejscowości Chabielice kod pocztowy 97-420, dokładne miejsce rozładunku zostanie podane przy ew. złożeniu zamówienia. Koszt dostawy po stronie sprzedawcy.
Ad.2 Ze względu na intensywność użytkowania, oraz warunków w jakich usytuowane będą kontenery chcemy aby podłoga była dodatkowo zabezpieczona blachą aluminiową, tak aby zapobiec niszczeniu płyty OSB.
Ad.3 Tak, dopuszczamy taką zmianę rozmiaru okien.
Ad.4 Dopuszczamy montaż rolet zaciemniających na zewnątrz okna.
Ad.5 Tak, może składać się z dwóch kompletów, tak aby łączna długość stołu nie była mniejsza niż ta podana w opisie przedmiotu zamówienia.
Ad. 6 Jeśli przedstawiona umywalka spełnia parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, może być taka jak przedstawiona przez oferenta.
Ad 7 Ze względu na brak możliwości przyłączeniowych oraz warunków pracy, nie dopuszczamy możliwości zastąpienia wyposażenia zawartego w opisie przedmiotu zamówienia w postaci lodówki i kuchenki mikrofalowej zaproponowaną przez oferenta „mini kuchnią”.
Ad.8 Ze względu na intensywność użytkowania, oraz warunków w jakich usytuowane będą kontenery chcemy aby podłoga była dodatkowo zabezpieczona blachą aluminiową, tak aby zapobiec niszczeniu płyty OSB.
Ad.9 Zgodnie z OPZ chcemy aby dach wykonany był ze spadkiem jednostronnym, może mieścić się w przedziale 0,5 do 1 %.
Ad.10 Dopuszczamy taką możliwość, zachowując wartości przenikania ciepła.
Ad.11 Wymiary zaproponowane przez oferenta znacząco odbiegają od tych podanych przez nas dlatego nie wyrażamy na to zgody.
Ad.12 Ze względu miejsce usytuowania kontenerów na placu produkcji gdzie panuje wzmożony ruch różnego rodzaju sprzętu technologicznego mamy obawy o uszkodzenie zewnętrznego orynnowania, w związku z tym wymagamy aby odprowadzenie wody było umieszczone w ramie kontenerów.
Ad. 13 Dopuszczamy zastosowanie śrub z uchem, wkręcanych do konstrukcji kontenera.
Ad. 14 Dopuszczamy taką możliwość, zachowując wartości przenikania ciepła.
Ad. 15 Tak, dopuszczamy wykonanie drzwi w takim kolorze.
Ad. 16 W OPZ zaznaczyliśmy montaż rolet zaciemniających wewnętrznych, jednak dopuszczamy również możliwość montażu rolet zewnętrznych.
Załączniki:
Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Zał. 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu
Zał. 4 - Oświadczenie o zachowaniu poufności
Zał. 5 - Oświadczenie Oferenta mającego siedzibę poza granicami RP
Zał. 6 - Oświadczenie o akceptacji Regulaminu Aukcji Elektronicznej
Zał. 7 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych
Zał. 10 - Oświadczenie o zapoznani się z Klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych.
Zał. 11 - Oświadczenie o sankcjach.