Przetargi

Nazwa zamówienia

KONTENER SOCJALNY - 3 szt

Osoba prowadząca PAULINA MURAWSKA
Numer postępowania 07/PMUR/PK/2024
Przetarg roztrzygnięty
Termin składania ofert 2024-03-15
Data dodania 2024-03-06

1. Nazwa i adres Zamawiającego

    BESTGUM POLSKA sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97- 427 Rogowiec

2. Data wystawienia ogłoszenia

   06.03.2024r.

3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego

    Przetarg nieograniczony

4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego

 Kontenery socjalne – 3 szt

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PRZEDSTAWIONY W ZAŁ. NR 1 – Opis przedmiotu zamówienia

5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego

    Termin realizacji zamówienia ; do 30.06.2024r.

6. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia

    100% cena

7. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
    spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.

    Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
    zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.

8. Możliwość składania zamówień uzupełniających

    Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających.

9. Możliwość składania ofert częściowych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach jednej części.

10. Możliwość składania ofert wariantowych

      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

11. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy

      Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

12. Termin i miejsce składania ofert

      Termin przesłania ofert został określony do dnia  15.03.2024.r. DO GODZINY 9:00

12.1 Ofertę zaszyfrowaną programem 7-ZIP wraz z wymaganymi załącznikami należy przesłać droga elektroniczną na adres email: przetargi@bestgum.pl

12.2. W dniu otwarcia i oceny złożonych ofert Sekretarz Komisji Przetargowej będzie kontaktował się telefonicznie z Oferentami w celu uzyskania hasła dostępu do złożonej zaszyfrowanej oferty.

13. Termin związania ofertą

       90 dni

14. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego

      W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.

15. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny

16. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

      Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone co najmniej 2         oferty nie podlegające odrzuceniu.

      Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po przeprowadzonej aukcji elektronicznej.

      Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert Wykonawcy.

      Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.

17. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.

18. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.

19. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
      zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
      trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
      przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
      udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
      przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
      odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
      PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
      przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
      podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.

20. Dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)

 

UWAGA!

Informacja z dnia 11.03.2024r. 

W odpowiedzi na zapytania od Oferentów skierowane drogą email w dniach 08.03.2024 - 11.03.2024r. chciałbym udzielić następującej odpowiedzi:

Pytania

  1. Proszę o udzielenie informacji o miejscu i sposobie odbioru przedmiotu zamówienia, ewentualnie adresie dostawy oraz informacji na czyj koszt taka dostawa miałaby być realizowana.
  2. Standardowe wykonanie podłogi to blacha trapezowa + wełna mineralna 100mm + folia hydroizolacyjna + płyta OSB gr.22mm + wykładzina PCV. Nie ma w standardzie aluminiowej blachy ryflowanej gr.3mm. Czy Zamawiający dopuszcza rezygnację z blachy ryflowanej?
  3. Czy Zamawiający dopuszcza zmianę rozmiaru okien na wymiar 935mm x 1295mm?
  4. Czy rolety zaciemniające mają być wewnętrzne czy zewnętrzne? Zazwyczaj montuje się okna z roletami zewnętrznymi zintegrowanymi z oknem.
  5. Czy stół oraz krzesła mogą składać się z dwóch kompletów? Poniżej zdjęcie proponowanego rozwiązania.
  6. Mobilną umywalkę możemy zaproponować takiej wersji:Proszę o potwierdzenie.
  7. Jeżeli chodzi o lodówkę to możemy zamontować mini kuchnię wyposażoną w lodówkę.Czy Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie?
  8. Czy można ofertować kontenery bez blachy aluminiowej #3 mm w podłodze? Wykładzina, dużo lepiej utrzymuje się gdy jest klejona do powierzchni płyty OSB 22 niż do powierzchni blachy, jeżeli Państwo boją się o wodoodporność podłogi i to że płyta może wsiąkać wodę to możemy zastosować płytę cementowo-wiórową, która jest tańszym i zdecydowanie trwalszym rozwiązaniem od płyty OSB w połączeniu z blacha aluminiową.
  9. Czy akceptują Państwo wykonanie dachów płaskich lub ze spadkiem 0,5% do 1 %?
  10. Czy izolacja zastosowana w dachu) może się różnić od proponowanej – przy zachowaniu właściwości przenikania ciepła – U?
  11. Czy w ramach kontenerów 4,0m x 2,8m możemy zaoferować nasze certyfikowane rozmiary konstrukcji – 4876 x 2438 mm?
  12. Czy Zamawiający dopuszcza odprowadzenie wody z dachu kontenerów za pomocą zewnętrznych rynien i rur spustowych
  13. Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie uchwytów transportowych za pomocą śrub z uchem wkręcanych w narożach do konstrukcji kontenera
  14. Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie dachu jednospadowego z płyty warstwowej z pianki PIR gr. 100 mm (płyta od strony zewnętrznej w kolorze RAL9010 - dach jest niewidoczny)
  15. Czy Zamawiający dopuszcza wykonie drzwi zewnętrznych w kolorze elewacji RAL7035
  16. Czy  okna w kontenerach mają być wyposażone w rolety zaciemniające wewnętrzne, czy zewnętrzne.        

Zamawiający udziela odpowiedzi

Ad.1 Dostawa w miejscowości Chabielice kod pocztowy 97-420, dokładne miejsce rozładunku   zostanie podane przy ew. złożeniu zamówienia. Koszt dostawy po stronie sprzedawcy.

Ad.2 Ze względu na intensywność użytkowania, oraz warunków w jakich usytuowane będą kontenery chcemy aby podłoga była dodatkowo zabezpieczona blachą aluminiową, tak aby zapobiec niszczeniu płyty OSB.

Ad.3 Tak, dopuszczamy taką zmianę rozmiaru okien.

Ad.4 Dopuszczamy montaż rolet zaciemniających na zewnątrz okna.

Ad.5 Tak, może składać się z dwóch kompletów, tak aby łączna długość stołu nie była mniejsza niż ta podana w opisie przedmiotu zamówienia.

Ad. 6 Jeśli przedstawiona umywalka spełnia parametry zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, może być taka jak przedstawiona przez oferenta.

Ad 7 Ze względu na brak możliwości przyłączeniowych oraz warunków pracy,  nie dopuszczamy możliwości zastąpienia wyposażenia zawartego w opisie przedmiotu zamówienia w postaci lodówki i kuchenki mikrofalowej zaproponowaną przez oferenta „mini kuchnią”.

Ad.8 Ze względu na intensywność użytkowania, oraz warunków w jakich usytuowane będą kontenery chcemy aby podłoga była dodatkowo zabezpieczona blachą aluminiową, tak aby zapobiec niszczeniu płyty OSB.

Ad.9 Zgodnie z OPZ chcemy aby dach wykonany był ze spadkiem jednostronnym, może mieścić się w przedziale 0,5 do 1 %.

Ad.10 Dopuszczamy taką możliwość, zachowując wartości przenikania ciepła.

Ad.11 Wymiary zaproponowane przez oferenta znacząco odbiegają od tych podanych przez nas dlatego nie wyrażamy na to zgody.

Ad.12 Ze względu miejsce usytuowania kontenerów na placu produkcji gdzie panuje wzmożony ruch różnego rodzaju sprzętu technologicznego mamy obawy o uszkodzenie zewnętrznego orynnowania, w związku z tym wymagamy aby odprowadzenie wody było umieszczone w ramie kontenerów.

Ad. 13 Dopuszczamy zastosowanie śrub z uchem, wkręcanych do konstrukcji kontenera.

Ad. 14 Dopuszczamy taką możliwość, zachowując wartości przenikania ciepła.

Ad. 15 Tak, dopuszczamy wykonanie drzwi w takim kolorze.

Ad. 16 W OPZ zaznaczyliśmy montaż rolet zaciemniających wewnętrznych, jednak dopuszczamy również możliwość montażu rolet zewnętrznych.

SWZ

Załączniki:

Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia

Zał. 2 - Formularz ofertowy

Zał. 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu

Zał. 4 - Oświadczenie o zachowaniu poufności

Zał. 5 - Oświadczenie Oferenta mającego siedzibę poza granicami RP

Zał. 6 - Oświadczenie o akceptacji Regulaminu Aukcji Elektronicznej

Zał. 7 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych

Zał. 8 - Oświadczenie o akceptacji Kodeksu Postępowań dla Partnerów Biznesowych Spółek Grupy Kapitałowej PGE

Zał. 9 - Oświadczenie Oferenta o niezaleganiu w opłacaniu podatków, opłat i składek wobec ZUS, KRUS i US.

Zał. 10 - Oświadczenie o zapoznani się z Klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych.

Zał. 11 - Oświadczenie o sankcjach.