Przetargi

Nazwa zamówienia

Świadczenie usług sprzętowo-transportowych dla BESTGUM POLSKA sp. z o.o. Wydział Usług Odział Turów

Osoba prowadząca Andrzej Baryła
Numer postępowania 25/ABAR/PO/2022
Przetarg roztrzygnięty
Termin składania ofert 2022-10-07
Data dodania 2022-09-29

1. Nazwa i adres Zamawiającego

    BESTGUM POLSKA sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec

2. Data wystawienia ogłoszenia

    29.09.2022r.

3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego

    Przetarg nieograniczony

4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego 

   Świadczenie usług sprzętowo-transportowych dla BESTGUM POLSKA sp. z o.o. Wydział Usług – Odział Turów

5. Termin realizacji zamówienia niepublicznego: od dnia zawarcia umowy do dnia  30.09.2023r.

6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia  warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego

    Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia
    (SWZ).

7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia

   Jedynym kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty jest cena netto za poszczególną pozycję – 100 %                                          

8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania ocenypotwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.

     Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które  zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.

9.  Możliwość składania zamówień uzupełniających

     Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających.

10. Możliwość składania ofert częściowych

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych tzn. że można złożyć ofertę na jedną lub kilka  pozycji. Nie  jest dopuszczalne  złożenie oferty częściowej  w zakresie  części  pozycji nr 1 – Samochód samowyładowczy 10-15 ton, napęd 4x2. Dopuszczalne jest tylko złożenie oferty na 3 sztuki  samochodu samowyładowczego . Oferty złożone na mniejszą niż 3 sztuki  wymienionego pojazdu będą  podlegały odrzuceniu.

11. Możliwość składania ofert wariantowych

       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy

       Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

13. Termin i miejsce składania ofert

      Termin składania ofert został określony do dnia : 07.10.2022r. do godziny 14:30

14. Oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres:

       BESTGUM POLSKA sp. z o.o.; ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec

      powołując się na znak postępowania:  nr 25/ABAR/PO/2022 – Świadczenie usług sprzętowo-transportowych dla BESTGUM POLSKA sp. z o.o. Wydział Usług Odział Turów”     

      Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem

15. Termin związania ofertą

       30 dni

16. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego

      W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.

17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania
       przyczyny.

18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna. 

       Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną
       złożone  co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.

       Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po przeprowadzonej aukcji elektronicznej.

       Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert Wykonawcy.

       Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.

19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.

20.  Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.

21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem uzyskanie wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed
       publikacją ogłoszenia. zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakterpoufny i mogą być zarówno w trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom
      trzecim jedynie za zgodną wola Stron,  przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu  udzielania lub wykonywania danego zamówienia
     (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,  przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE odpowiedzialnej za obsługę systemów
      informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z przetwarzaniem danych
      związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.

22. SWZ + załączniki:

SWZ 

Załączniki:

Zał. 1 - Opis  przedmiotu zamówienia.

Zał. 2 - Formularz ofertowy.

Zał. 3 - Oświadczenie o zachowaniu poufności.

Zał. 4 - Oświadczenie o akceptacji  Regulaminu Przeprowadzenia Aukcji Elektronicznej PGE S.A.

Zał. 5 - Oświadczenie Oferenta o akceptacji Kodeksu Postępowań dla Partnerów Biznesowych Spółek GK PGE.

Zał. 6 - Oświadczenie oferenta o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych.

Zał. 7 - Oświadczenie oferenta o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat i składek wobecZUS, KRUS, Urzędu Skarbowego.

Zał. 8 - Oświadczenie  o  posiadaniu OC i NNW  lub OC działalności firmy.

Zał. 9 - Oświadczenie o posiadaniu przez pracowników Wykonawcy odpowiednich uprawnień do wykonywania pracy na urządzeniach którymi świadczone będą usługi.

Zał. 10 - Oświadczenie o posiadaniu przez pracowników Wykonawcy aktualnych badań lekarskich.

Zał. 11 - Projekt umowy.

Zał. 12 - Oświadczenie o akceptacji zał. nr 11 – Projekt umowy.

Zał. 13 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych.