Przetargi

Nazwa zamówienia

Zakup materiałów elektrycznych dla wydziałów BESTGUM POLSKA sp. z o.o.

Osoba prowadząca Monika Telenga
Numer postępowania 33/MTEL/TE/TU/2024
Przetarg roztrzygnięty
Termin składania ofert 2024-04-30
Data dodania 2024-04-19

1. Nazwa i adres Zamawiającego

    BESTGUM POLSKA sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec

2. Data wystawienia ogłoszenia  19.04.2024r.

3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego

    Przetarg nieograniczony

4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego

33/MTEL/TE/TU/2024 – ZAKUP MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH DLA WYDZIAŁÓW BESTGUM POLSKA SP. Z O.O.

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ PRZEDSTAWIONY  ZAŁ. NR 1  DO SWZ

5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego

    Termin realizacji zamówienia  - 12 miesięcy od daty Wejścia w Życie Umowy

6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
    warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego

    Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia

    100% cena

8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
    spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.

    Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
    zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.

9. Możliwość składania zamówień uzupełniających

    Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających.

10. Możliwość składania ofert częściowych.

Zamawiający  dopuszcza składanie ofert częściowych.

11. Możliwość składania ofert wariantowych

      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy

      Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

13. Termin i miejsce składania ofert.

      Termin składania ofert został określony do dnia  30.04.2024 r. DO GODZINY 14.00

14. Ofertę zaszyfrowaną programem 7-ZIP wraz z załącznikami należy przesłać drogą elektroniczną na adres email:     przetargi@bestgum.pl

Hasło do zaszyfrowanej oferty należy przesłać do dnia 30.04.2024 r. w godzinach 14:00 - 14:30 na adres monika.telenga@bestgum.pl

W przypadku złożenia oferty do przedmiotowego postępowania, Zamawiający prosi Oferentów o kontakt w celu potwierdzenia otrzymania przesłanej oferty (tel. 044 737 4074) powołując się na znak postępowania:  33/MTEL/TE/TU/2024 – Zakup materiałów elektrycznych dla wydziałów BESTGUM POLSKA sp. z o.o.

Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się tym znakiem  (33/MTEL/TE/TU/2024)

15. Termin związania ofertą

       90 dni

16. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego

      W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.

17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny

18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
      aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.

      Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
      przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone  
      co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.

      Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po
      przeprowadzonej aukcji elektronicznej.

      Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
      Wykonawcy.

      Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
      przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.

19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego i
      poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.

20. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy jest uzyskanie
      wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.

21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
      zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
      trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wolą Stron,
      przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
      udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
      przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
      odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
      PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z

      przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
      podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.

22. SWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)

UWAGA!

W odpowiedzi na Państwa zapytanie skierowane drogą elektroniczną w dniu 19.04.2024 r. - udzielamy następującej odpowiedzi:

  1. „Czy można oferować zamienniki ?’’

Ad.1. „ Zamawiający dopuszcza zamienniki, jeśli pokrywają się parametrami i danymi technicznymi z tymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 OPZ)”.          

UWAGA!

Informacja z dnia 26.04.2024 r.

Oferent zadał pytanie:

  1. „Dzień dobry, proszę o więcej informacji do poz. 87 - Czujnik PTC 155 ?”

Ad.1. Mogą to być czujniki pojedyncze, o długości do 1 m, można je dowolnie przerabiać i skracać.

Informacja z dnia 26.04.2024 r

W odpowiedzi na zapytania skierowane drogą elektroniczną w dniu 26.04.2024 r. - udzielamy następujących odpowiedzi:

Pytanie 1. Zamówienie nie zostało podzielone na części, jednak w zapytaniu ofertowym wyrażono zgodę na składanie ofert częściowych. Zaś w OPZ asortyment jest podzielony na „część wydziału TE” oraz „część wydziału TU” Proszę o doprecyzowanie.

Pytanie 2. W zapytaniu ofertowym ważność oferty wymagana to 30 dni, w formularzu ofertowym 90 dni. Proszę o sprostowanie.

Pytanie 3. Jakie dokumenty powinna zawierać kompletna oferta - brak doprecyzowania jakie załączniki.

Pytanie 4. W formularzu ofertowym czas dostawy to 72 godziny od momentu otrzymania zamówienia, zaś w umowie par 3 pkt 3.3.1, str 20 umowy to „Dostawa zostanie zrealizowana
w terminie 48 godzin”- proszę o doprecyzowanie.

Pytanie 5. Proszę o wydłużenie terminu składania ofert do 08-05-2024.

 

Ad. 1. Zamawiający zezwala na składanie ofert częściowych. Podział w OPZ nie dotyczy podziału zamówienia, określa jedynie asortyment zamawiany przez poszczególne wydziały.

Ad. 2. Zamawiający wymaga aby oferta była ważna 90 dni, tak jak podaje formularz ofertowy
 w zapytaniu ofertowym wystąpiła omyłka pisarska.

Ad. 3. Zamawiający sprecyzował dokumenty wymagane do złożenia prawidłowej oferty. Informacja ta znajduję się w SWZ pkt. 11.3 „Ofertę należy sporządzić zgodnie z treścią Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ. Do Oferty należy dołączyć dokumenty wymagane w pkt.10.3.” Chodzi tutaj o podpisane załączniki nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 i 12.

Ad. 4. Zamawiający wymaga dostawy towaru w ciągu 72 godzin od momentu otrzymania zamówienia, omyłka pisarska w umowie zostanie odpowiednio poprawiona.

Ad. 5. Zamawiający wyraża zgodę na wydłużenie terminu składania ofert do 8.05.2024 r.

UWAGA! - TERMIN SKŁADANIA OFERT ZOSTAŁ WYDŁUŻONY DO 8.05.2024R DO GODZINY 14:00

 

Załączniki :

   SWZ

Zał. 1 -   Opis przedmiotu zamówienia

Zał. 2 -   Formularz ofertowy

Zał. 3 -   Oświadczenie o poufności

Zał. 4 -   Oświadczenie o spełnieniu warunków

Zał. 5 -   Oświadczenie Wykonawcy posiadającego siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej

Zał. 6 -  Oświadczenie o akceptacji Regulaminu Aukcji Elektronicznej

Zał. 7 -    Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych

Zał. 8 -    Oświadczenie o akceptacji Kodeksu Postępowań dla Partnerów Biznesowych Spółek Grupy Kapitałowej PGE

Zał. 9 -   Oświadczenie Oferenta o niezaleganiu w opłacaniu podatków, opłat i składek wobec ZUS, KRUS i US

Zał. 10 - Oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych

Zał. 11 - Projekt Umowy

Zał. 12 – Załącznik o akceptacji wzoru Umowy

Zał. 13 - Zapytanie ofertowe 2024/ZFDK/BG/001597