Nazwa zamówienia |
Dzierżawa myjek z zamkniętym obiegiem |
Osoba prowadząca | Beata Gosławska |
Numer postępowania | 35/BGOS/TE/2024 |
Przetarg roztrzygnięty | |
Termin składania ofert | 2024-07-12 |
Data dodania | 2024-07-04 |
1. Nazwa i adres Zamawiającego
BESTGUM POLSKA sp. z o.o., ul. św. Barbary 3, 97-427 Rogowiec
2. Data wystawienia ogłoszenia
04,07.2024 r.
3. Określenie trybu udzielenia zamówienia niepublicznego
Przetarg nieograniczony
4. Określenie przedmiotu zamówienia niepublicznego
35/BGOS/TE/2024 – Dzierżawa myjek z zamkniętym obiegiem
5. Wymagany termin realizacji zamówienia niepublicznego
Termin realizacji zamówienia: przez 24 miesiące od daty zawarcia umowy
6. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie potrzeba dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia niepublicznego
Warunki udziału w postępowaniu zawarto w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
7. Kryterium oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia
100% cena
8. Opis warunków udziału w postepowaniu zakupowym oraz sposób dokonywania oceny potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zakupowym.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów, które
zostaną ocenione metoda spełnia / nie spełnia.
9. Możliwość składania zamówień uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza składania zamówień uzupełniających
10. Możliwość składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
11. Możliwość składania ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
12. Wymagania dotyczące wadium/zabezpieczenia należytego wykonania Umowy
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
13. Termin i miejsce składania ofert
Termin składania ofert został określony do dnia 12.07.2024 r. godz.14.30
14. Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać drogą elektroniczną na następujący adres e-mail:
przetargi@bestgum.pl. Powołując się na znak postępowania : 35/BGOS/TE/2024 – Dzierżawa myjek
z zamkniętym obiegiem
Formularz ofertowy należy zaszyfrować programem 7- ZIP i przesłać go wraz z pozostałymi
załącznikami drogą elektroniczną na adres e-mail : przetargi@bestgum.pl.
Termin przesyłania ofert : 12.07.2024 r. godz. 14.30
Zamawiający prosi o przesłanie hasła do zaszyfrowanej oferty w dniu 12.07.2024 r. w godz.
14.30 -15.00
Uwaga: w korespondencji należy posługiwać się znakiem postępowania: 35/BGOS/TE/2024 – Dzierżawa
myjek z zamkniętym obiegiem
15. Termin związania ofertą
30 dni
16. Inne istotne informacje dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia niepublicznego
W zakresie nieuregulowanym w ogłoszeniu stosuje się postanowienia procedury i kodeksu cywilnego.
17. Zastrzegamy sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
18. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem negocjacji handlowych lub
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna.
Zamawiający po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przewiduje
przeprowadzenie aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych w przypadku gdy zostaną złożone
co najmniej 2 oferty nie podlegające odrzuceniu.
Parametrem licytowanym w aukcji będzie cena przy zachowaniu pozostałych danych z ofert
Wykonawcy.
Zamawiający ma prawo odstąpić od aukcji elektronicznej lub negocjacji handlowych bez podania
przyczyny i wybrać ofertę najkorzystniejszą.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji po
przeprowadzonej aukcji elektronicznej. Negocjacje mogą być przeprowadzone za pomocą środków
komunikacji elektronicznej np.: telefon, email.
19. Komisja przetargowa upoważniona jest wyłącznie do przeprowadzenia postępowania zakupowego
i poczynione przez nią uzgodnienia nie stanowią umowy przedwstępnej.
20. Warunkiem zakończenia postępowania zakupowego i zawarcia umowy zakupowej jest uzyskanie
wymaganej zgody organów Spółki, jeżeli taka zgoda nie została wydana przed publikacją ogłoszenia.
21. Wszelkie informacje uzyskane przez Strony w związku z udzielaniem lub wykorzystywaniem
zamówienia, w tym również treść i warunki Umowy, mają charakter poufny i mogą być zarówno w
trakcie, jak i po wykonaniu zamówienia, udostępnianie osobom trzecim jedynie za zgodną wola Stron,
przy czym Zamawiający ma prawo ujawnić wszelkie informacje dotyczące warunków i sposobu
udzielania lub wykonywania danego zamówienia (Umowy) PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.,
przez wzgląd na zakres istniejącego powiązania kapitałowego oraz Spółce Grupy Kapitałowej PGE
odpowiedzialnej za obsługę systemów informatycznych i telekomunikacyjnych dla Grupy Kapitałowej
PGE. W przypadku powierzenia przez Zamawiającego innemu podmiotowi czynności związanych z
przetwarzaniem danych związanych z zawartą umową, Zamawiający jest uprawniony ujawnić temu
podmiotowi wszelkie informacje, o których mowa w niniejszym punkcie.
22. SWZ oraz dokumentacja do pobrania (załączniki poniżej)
UWAGA !
INFORMACJA Z DNIA 05.07.2024 R.
Zapytanie Oferenta:
Chcielibyśmy przedstawić ofertę na alternatywną technologie czyszczenia, która nie wymaga wymian płynu myjącego co 4 miesiące. Czy możemy przedstawić taką ofertę z naszymi uwagami, czy zostanie ona odrzucona z powodu nie spełniania wymagań OPZ?
Możemy oczywiście wymieniać płyn częściej , ale podniesie to cenę dzierżawy.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający akceptuje alternatywną technologię czyszczenia i wymaga wymiany płynu myjącego co 4 miesiące.
SWZ
Zał. 1 - Opis przedmiotu zamówienia.
Zał. 2 - Formularz ofertowy.
Zał. 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu.
Zał. 4 - Oświadczenie o zachowaniu poufności.
Zał. 5 - Oświadczenie o akceptacji Regulaminu Aukcji Elektroniczne.
Zał. 6 - Oświadczenie Oferenta mającego siedzibę poza granicami RP.
Zał. 7 - Oświadczenie o akceptacji Dobrych Praktyk Zakupowych.
Zał. 8 - Oświadczenie o akceptacji Kodeksu Postępowań dla Partnerów Biznesowych Spółek Grupy Kapitałowej PGE.
Zał. 9 - Oświadczenie Oferenta o niezaleganiu w opłacaniu podatków, opłat i składek wobec ZUS, KRUS i US.
Zał. 10 - Oświadczenie o zapoznani się z Klauzulą dotyczącą ochrony danych osobowych.
Zał. 11 - Oświadczenie Oferenta o sankcjach.
Zał. 12 - Protokół przekazania myjek
Zał. 13 - Projekt umowy
Zał. 14 - Oświadczenie o akceptacji projektu umowy